کدخبر: 16912

رامین راستاد | رامین راستاد ویکی پدیا | رامین راستاد بازیگر

همسر رامین راستاد زندانی شد | جرم همسر رامین راستاد چیست؟

رامین راستاد بازیگر محبوب سینمای ایران است، همسر وی در اعتراضات به تازگی دستگیر شده است.

رامین راستاد متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. رامین راستاد اصالتا تهرانی است ولی به واسطه شغل پدرش در مشهد متولد شده است و همچنین دوران کودکی اش نیز در بندرعباس گذراند. رامین راستاد  دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه است رامین راستاد در خصوص  نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت: همیشه دوست داشتم بازیگر شود و بعد با انصراف از دانشگاه در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کردم. همسر رامین راستاد در اعتراضات حجاب اجباری دستگیر شده.

رامین راستاد بازیگری را در سال 1375 با بازی در فیلم حریف دل شروع کرد. وی با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید.  رامین راستاد علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان طراح گریم و دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

علاقه رامین راستاد به فوتبال

 

رامین راستاد

 

قبلا فوتبالیست بوده و به صورت حرفه‌ای نیز فوتبال را دنبال می ‌کرده، ولی بعد به خاطر علاقه زیاد به بازیگری، فوتبال را کنار گذاشت.همسر یکی از بازیگرهای تلویزیون در جریان اغتشاشات اخیر بازداشت شد.

همسر رامین راستاد در زندان

 

رامین راستاد

 

بیتا زرتشت همسر رامین راستاد بازیگر سریال های تلویزیون، روز گذشته در جریان اغتشاشات رخ داده در یکی از مناطق تهران بازداشت شد.او عصر روز گذشته شنبه در منطقه 22 تهران به همراه سه زن دیگر در حالیکه مشغول آماده سازی سنگ و چوب برای حمله به مأموران انتظامی بود، بازداشت شد. به همراه این افراد، یک دستگاه پراید سفیدرنگ بدون پلاک توقیف شده که پس از بازرسی، چند گونی حامل سنگ و چوب دستی در این خودرو کشف شده است.

ازدواج رامین راستاد

 

رامین راستاد

 

رامین راستاد چندین سال قبل ازدواج کرده و ماحصل این ازدواج یک دختر و یک پسر می باشد. بازیگر «زیرخاکی» گفت: بازیگرانی که در پارتی ها انتخاب میشوند اگر چیزی در چنته نداشته باشند خیلی زود فراموش میشوند و متاسفانه گردش مالی سینما در ایران از یک کارخانه تولید شامپو کمتر است. رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص وضعیت سینمای ایران گفت: سینمای ایران آنقدر جدی نیست که مافیای جدی داشته باشد. وی افزود: البته قبول دارم برخی در پارتی‌های شبانه و استخرها بازیگر می‌شوند اما این به معنای مافیا نیست.

این بازیگر ادامه داد: بازیگرانی که در پارتی ها انتخاب میشوند اگر چیزی در چنته نداشته باشند خیلی زود فراموش میشوند و متاسفانه گردش مالی سینما در ایران از یک کارخانه تولید شامپو کمتر است.

بازیگر «زیرخاکی» در ادامه  درباره همبازی  بودن با پژمان جمشیدی گفت: پژمان جمشیدی از بهترین بازیگران سینمای ایران است و به لحاظ بازیگری و رفتار حرفه ای از بسیاری از بازیگران سرشناس بهتر است. وی گفت: برای کسانی که چند سال پیش در جشنواره فیلم فجر به پژمان جمشیدی خندیدند متاسفم.

راستاد در پایان تصریح کرد: پژمان جمشیدی از همان ابتدا باید بازیگر میشد نه فوتبالسیت. شاید اگر از همان ابتدا بجای فوتبال وارد سینما میشد الان کاندیدای اسکار بود.

ارسال نظر: