کدخبر: 16965

تهران برفی شد | بارش برف در ارتفاعات تهران

کوهنوردان با تجهیزات کامل به ارتفاعات صعود کنند.

ایسنا : غلامی به کوهنوردان توصیه کرد: افرادی که در این روزها برای کوهنوردی به ارتفاعات می‌روند، حتما با توجه به شرایط بارندگی و وزش باد شدید تجهیزات کامل و مناسب همراه داشته باشند.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران، ضمن بیان اینکه در ارتفاعات تهران کاهش محسوس دما، وزش باد شدید و بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: کوهنوردان با تجهیزات کامل به ارتفاعات صعود کنند.

مازیار غلامی درباره شرایط جوی کوه‌ها و ارتفاعات استان تهران اظهار کرد: برای امروز (۱۱ آبان) از صبح تا ظهر تداوم کاهش دمای محسوس هوا و هوای نیمه‌ابری پیش‌بینی و از شب شرایط برای بارش برف وباران فراهم می‌شود که این بارندگی‌ها در بالادست به‌صورت برف و در پایین‌دست به‌صورت باران هستند.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با تاکید بر اینکه این شرایط جوی موجود در ارتفاعات، طی روز پنجشنبه(۱۲ آبان) نیز در تمامی ارتفاعات و قلل شمالی استان تهران همچون پلنگ چال، توچال، دارآباد، کلکچال و ورجین و... مورد انتظار است، اظهار کرد: روز جمعه(۱۳ آبان) در ارتفاعات تهران جوی آرام حاکم است.

غلامی در پایان به کوهنوردان توصیه کرد: افرادی که در این روزها برای کوهنوردی به ارتفاعات می‌روند، حتما با توجه به شرایط بارندگی و وزش باد شدید تجهیزات کامل و مناسب همراه داشته باشند.

ارسال نظر: