کدخبر: 16999

دنیا مدنی | دنیا مدنی عکس | دنیا مدنی حجاب

دنیا مدنی روسری از سر برداشت | دنیا مدنی برای همیشه از ایران رفت؟

دنیا مدنی، بازیگر زن ایرانی و دختر رویا تیموریان، به تازگی در جشنواره فیلم کوتاه آلمان با نام هوف بدون حجاب شرکت کرده است، که در ادامه می‌بینید.

کشف حجاب دنیا مدنی در جشنواره فیلم کوتاه آلمان سوژه شد.دنیا مدنی، فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است. دنیا مدنی مادرش بعد از طلاق در سال ۱۳۸۲ با مسعود رایگان (بازیگر) ازدواج کرد.دنیا مدنی مجرد است. دنیا مدنی قبل از شروع تحصیلات آکادمیک در مالزی از سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۰ ساله بود فعالیت خود را بعنوان کمک طراح و دستیار صحنه کنار آتوسا قلمفرسایی شروع کرد.

دنیا مدنی

دنیا مدنی، بازیگر زن ایرانی و دختر رویا تیموریان، به تازگی در جشنواره فیلم کوتاه آلمان با نام هوف بدون حجاب شرکت کرده است، که در ادامه می‌بینید.دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و طراح است.

دنیا مدنی، فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران است که در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا بازیگری می‌کند و مزون دارد.دنیا دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است و تنها یک خواهر بنام درنا دارد.مادرش بعد از طلاق در سال ۱۳۸۲ با مسعود رایگان (بازیگر) ازدواج کرد.

«دورترین نمایشی که یادم می‌آید «باغ آلبالو» به کارگردانی رکن الدین خسروی است که من پنچ سالم بود و در صحنه تئاتر تاب می‌خورم.

من همیشه در این فضا‌ها بوده ام و خاطرم می‌آید در نمایش بینوایان که مادرم بازی می‌کرد در پشت صحنه به من دیکته می‌گفتند».

179422_600

دنیا مدنی قبل از شروع تحصیلات آکادمیک در مالزی از سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۰ ساله بود فعالیت خود را بعنوان کمک طراح و دستیار صحنه کنار آتوسا قلمفرسایی شروع کرد.

دنیا مدنی، در سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۲ ساله بود اولین بار با سریال «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی کنار طراحی لباس، بازیگری را تجربه کرد.

دنیا مدنی

«فیلم مفت آباد سال ۱۳۹۴ اولین تجربه من در سینما بود، خیلی کیف داشت آقای پژمان تیمورتاش کارگردان فیلم بهم اعتماد کرد. هیچ وقت حال بار اول که فیلم رو روی پرده دیدم یادم نمیره،   دست خواهرم درنا رو محکم گرفته بودم، قلبم از سینه ام داشت بیرون می‌پرید».

دنیا مدنی در ماه رمضان ۱۳۹۷ با حضور در سریال رهایم نکن کنار چهره هایی، چون امین تارخ، فریبا متخصص و محمدرضا هدایتی با نقش فرناز به شهرت رسید.دنیا مدنی حالا مدیریت یک مجموعه طراحی و فروش لباس بنام دنیا گالری را برعهده دارد که این مجموعه در ونک پارک از قدیمی‌ترین پاساژ‌های تهران دایر است.

دنیا مدنی

چند سال پیش خبری مبنی بر نامزدی دنیا مدنی با علیرضا کمالی (بازیگر) پخش شد و حتی عکس‌های دونفره مشترک زیادی هم در کنار هم منتشر کردند.بعد از مدتی تمام تصاویر مشترک خود را از پیج‌های خود حذف کردند و خانم بازیگر هم بار‌ها گفته است که خبر ازدواجش شایعه بود.

ارسال نظر: