کدخبر: 17254

حادثه هولناک| حوادث

عشق قدیمی منجر به مرگ شد| حادثه هولناک

زنی که با اعلام مفقودی همسرش به پلیس از او اظهار بی اطلاعی کرد، با تحقیقات پلیس جسد مرد در میان نخاله‌های تهران پیدا شد.

مرد میانسال که به خاطر علاقه به یک زن با شوهر وی درگیر و باعث مرگش شده بود پس از محاکمه در دادگاه از اتهام قتل عمد تبرئه و به پرداخت دیه محکوم شد.

فروردین سال ۹۷ زن ۴۵ ساله‌ای به نام فریبا به اداره پلیس رفت و مدعی شد چند روزی است همسرش ناپدید شده است.

پس از این شکایت تحقیقات برای یافتن مرد میانسال آغاز شد تا اینکه چند روز بعد خبر کشف یک جسد در میان نخاله‌های خارج از شهر تهران به مأموران گزارش و جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران با بررسی تلفن همراه فریبا پی بردند که او از چندی قبل با مردی به نام خسرو در ارتباط است. به همین خاطر فریبا و خسرو بازداشت شدند و تحت بازجویی فنی قرار گرفتند و در نهایت خسرو اعتراف کرد که بیش از یکسال است با فریبا ارتباط دارد.

مرد جوان گفت: من و فریبا از سال‌ها پیش در یکی از شهرهای شرقی کشور با هم آشنا بودیم، اما نتوانستیم ازدواج کنیم. مدتی بعد هر دو با افراد دیگری ازدواج کردیم و به تهران آمدیم، اما دیگر از هم خبر نداشتیم. تا اینکه یک سال و نیم قبل دوباره همدیگر را دیدیم و سعی کردیم با رفت و آمد خانوادگی بیشتر به هم نزدیک شویم، اما شوهرش محمود متوجه ماجرا شد و ارتباط خانوادگی ما قطع شد.

چند روز بعد من و محمود همدیگر را در خیابان دیدیم و سر همین موضوع با هم جر و بحث کردیم که در نهایت من ضربه‌ای به سینه‌اش زدم و از آنجایی که او مشکل قلبی داشت به یکباره روی زمین افتاد. همان موقع او را سوار ماشینم کردم تا به بیمارستان برسانم که متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد و از ترسم او را به حاشیه شهر بردم و همانجا رهایش کردم.

 

ارسال نظر: