کدخبر: 17262

قانون های عجیب جام جهانی همه را خسته کرد

تیم ملی فوتبال ایران در بیست‌ودومین دوره جام جهانی در گروه B با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه است.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال سیگار کشیدن در جام جهانی ۲۰۲۲ را ممنوع کرد.جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال یکشنبه آینده به میزبانی قطر و با بازی افتتاحیه میان قطر و اکوادور در ورزشگاه البیت دوحه آغاز می‌شود.

این درحالی است که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در اقدامی جالب توجه اعلام کرد طبق قوانین دولت قطر سیگار کشیدن در ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی در ایام مسابقات ممنوع است. پیش از این نیز قطر مصرف نوشیدنی‌های الکلی در مسابقات جام جهانی را ممنوع کرده بود.

تیم ملی فوتبال ایران در بیست‌ودومین دوره جام جهانی در گروه B با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه است.شاگردان کارلوس کی‌ روش دوشنبه آینده در اولین بازی خود در این مسابقات در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف انگلیس می‌روند.

سرمربی تیم ملی، محدودیت‌هایی را برای ملی پوشان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ایجاد کرد.کارلوس کی‌ روش سبک خاصی در مربیگری دارد و مثل خیلی دیگر از مربیان بزرگ دنیا به کوچک ترین مسائل و جزئیات هم توجه ویژه ای دارد. نظم در تیم کی‌روش حرف اول و آخر را می زند و همه آن‌هایی که حتی یک روز با او کار کردند، می دانند که کارلوس چقدر در کارش جدیت دارد و از هیچ موضوعی به راحتی عبور نمی کند. بالاخره بعد از چند روز انتظار لیست نهایی تیم ملی اعلام شد و نفرات منتخب کیروش برای حضور در قطر معرفی شدند.

کاروان تیم ملی عصر امروز راهی قطر خواهد شد و از فردا تمرینات تیم ملی با حضور همه نفرات در دوحه پیگیری می شود. کی‌روش قبل از سفر به قطر و در جلسه ای که با بازیکنان تیم ملی داشت، عنوان کرد در طول حضور در قطر و در ایام جام جهانی حق فعالیت در فضای مجازی را ندارند و حسابی ملی پوشان را محدود کرد. کی‌روش تنها به بازیکنانش اجازه می دهد در این مدت با خانواده‌های خود در تماس باشند و با آن‌ها صحبت کنند.

سرمربی تیم ملی این قانون را به این دلیل گذاشته که ذهن بازیکنان تحت هیچ شرایطی منحرف نشود و ملی پوشان به حواشی و صحبت‌های پیرامون تیم ملی توجهی نداشته باشند. کی‌روش از شاگردانش خواسته درمدت زمان حضور در قطر فقط به تمرین و بازی‌های تیم ملی فکر کنند و تمام تمرکزشان را روی موفقیت تیم بگذارند. به طور حتم هر بازیکنی که بخواهد خلاف مقررات کی روش در تیم ملی عمل کند، با جریمه‌های مختلفی مواجه خواهد شد.

ارسال نظر: