کدخبر: 17329

شاهرخ استخری | شاهرخ استخری بازیگر | عکس شاهرخ استخری

گلایه همسر شاهرخ استخری از آدم های زندگیش | چه کسی سپیده بزمی را ضایع کرده؟

سپیده بزمی در ایسنتاگرام نوشت: اگه یه روزی تو‌ یه جمعی با ‌دست انداختن و مسخره کردن یه ادم دیگه بقیه‌رو‌ خندوندی، فکر‌ نکن اصلا ادم باحالی هستیا…

شاهرخ استخری متولد 14 مهر 1359 هست. شاهرخ استخری چند سالی است که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع هست.شاهرخ استخری دو دختر به اسم نبات و پناه دارد. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری با انتشار عکسی نوشت :اگه یه روزی تو‌ یه جمعی با ‌دست انداختن و مسخره کردن یه ادم دیگه بقیه‌رو‌ خندوندی، فکر‌ نکن اصلا ادم باحالی هستیا… اصلا هر وقت از خودت مایه گذاشتی و بقیه رو شاد کردی، اونوقت دمت گرم…  کوتاه و سنگین نوشتم این دفعه خوبه؟؟

اولین فیلم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

​شاهرخ استخری بازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد.

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

​شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است. این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

عروسکی که می‌بینید هدیه دست‌ساز امیر بزمی‌پور به نوه‌اش پناه، دختر شاهرخ استخری است. شاهرخ استخری به همراه خانواده‌اش چند وقتی است راهی بلژیک شده‌اند. جایی که خانواده همسر استخری یعنی سپیده بزمی‌پور ساکن هستند.

این عکس را امیر بزمی‌پور پدرزن شاهرخ استخری در اینستاگرام گذاشته بود و در توضیحش گفته بود: عروسک خیلى گران نبود. مى توانستم یکى بخرم اما، نمیدانم.دلم مى خواست خودم براى پناه و نبات درست کنم، شاید چون حس مى کردم ماندگارى بیشترى دارد.شاید اینجورى بزرگ که شدند با دیدنش یادى از من بکنند ، راستش نمیدانم ولى دست به کار شدم و بعد از چهار پنج ساعت یکی را درست کردم ، حالا مانده براى نبات خانم.

درخشش شاهرخ استخری در تلویزیون

شاهرخ استخری

​شاهرخ استخری بازیگری در تلویزیون را سال 1386 با سریال پریدخت به کارگردانی سامان مقدم آغاز کرد اما نقطه عطف کارنامه هنری او در تلویزیون مربوط به بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها است.

فرزندان شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

​شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است. خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

​شاهرخ استخری بازیگری را با نمایش اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 82-1381 آغاز کرد و بعد از آن یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

​شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

ارسال نظر: