کدخبر: 17356

قیمت طلا و سکه | قیمت طلا | قیمت طلا و دلار

قیمت طلا بازار را بهم ریخت | گرانی طلا و سکه آرزوها را به باد داد | قیمت طلا امروز 27 آبان 1401 چقدر شد؟

قیمت سکه امامی به ۱۶ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان رسید و سکه تمام بها آزادی طرح قدیم ۱۵ میلیون و ۵۵۳ هزار تومان فروخته شدند که به‌ترتیب شاهد افت هشت و چهار هزار تومانی آن‌ها درقیاس با آخرین خرید و فروش‌های عصر چهارشنبه هستیم.

دلار توافقی آخرین روز هفته در نیمه‌های کانال ۳۳ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۲۶ آبان به یک میلیون و ۵۱۴ هزار رسید . فرارو- قیمت دلار توافقی امروز پنجشنبه ۲۶ آبان با افزایش ۸۵ تومانی به ۳۳ هزار و ۴۸۰ تومان رسید. در بازار متشکل ارزی قیمت یورو پا به کانال ۳۴ هزار تومان گذاشت و با افزایش قیمت ۷۸۰ تومانی نسبت به دیروز، ۳۴ هزار و ۴۹۰ تومان فروخته شد. با این حال در بازار طلا شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها بودیم. هر گرم طلا ۱۸ عیار بدون تغییر قیمت، یک میلیون و ۵۱۴ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه امامی به ۱۶ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان رسید و سکه تمام بها آزادی طرح قدیم ۱۵ میلیون و ۵۵۳ هزار تومان فروخته شدند که به‌ترتیب شاهد افت هشت و چهار هزار تومانی آن‌ها درقیاس با آخرین خرید و فروش‌های عصر چهارشنبه هستیم.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

به گزارش فرارو، قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۶ آبان در بازار متشکل ارزی که به شکل توافقی تعیین می‌شود، تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه ۳۳ هزار و ۴۸۰ تومان به ثبت رسید. عصر دیروز دلار توافقی با نرخ ۳۳ هزار و ۳۹۵ تومان به کار خود خاتمه داده بود و در نیمه نخست معاملات امروز ارزش اسکناس آمریکا ۸۵ تومان ارتقا پیدا کرد. همزمان قیمت یورو امروز در بازار متشکل ارزی به ۳۴ هزار و ۴۹۰ تومان رسید. دیروز خرید یورو ۳۳ هزار و ۷۱۰ تومان هزینه داشت که به معنی افزایش ۷۸۰ تومانی ارزش این اسکناس است.

دلار 33 هزار و 230 تومان 33 هزار و 395 تومان 33 هزار و 480 تومان

یورو 33 هزار و 300 تومان 33 هزار و 710 تومان 34 هزار و 490 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا امروز پنجشنبه ۲۶ آبان در نیمه نخست معاملات بازار یک میلیون و ۵۱۴ هزار تومان به ثبت رسید. عصر دیروز هر گرم طلا ۱۸ عیار با همین نرخ معامله می‌شد، اما نسبت به روز سه‌شنبه که قیمت طلا ریو قله جدیدی ایستاد، شاهد افت شش هزار تومانی ارزش آن هستیم. آن روز خرید هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان تمام می‌شد.

یک میلیون و 520 هزار تومان یک میلیون و 514 هزار تومان یک میلیون و 514 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۶ آبان همزمان با اولین معاملات بازار ۱۶ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان به ثبت رسید. سکه امامی در آخرین خرید و فروش‌های عصر دیروز ۱۶ میلیون و ۳۵۴ هزار تومان قیمت داشت و حالا هشت هزار تومان از ارزش این سکه کاهش پیدا کرده است. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افت پنج هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۵۵۳ هزار تومان رسید، اما سکه گرمی بدون تغییر قیمت، سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته شد.

امامی 16 میلیون و 332 هزار تومان 16 میلیون و 354 هزار تومان 16 میلیون و 346 هزار تومان 

طرح قدیم 15 میلیون و 658 هزار  تومان 15 میلیون و 548 هزار  تومان 15 میلیون و 553 هزار  تومان

گرمی سه میلیون و 360 هزار تومان سه میلیون و 350 هزار تومان سه میلیون و 350 هزار تومان

ارسال نظر: