کدخبر: 17375

قتل | قتل وحشتناک | قتل پسر جوان

گل فروشی به خون کشیده شد | قتل وحشتناک در گل فروشی معروف

طولی نکشید که همنشینی با این دوستان در پای بساط مواد مخدر انتهای گل فروشی، موجب شد تا شعله های سوءظن زبانه بکشد.

جوانی که یکی از دوستانش را در فروشگاه «گل» به قتل رسانده بود، با پیگیری های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و ارشاد و نصایح قاضی ویژه قتل عمد مشهد، تسلیم قانون شد و به قتل دوستش اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، این حادثه هولناک بیستم آبان گذشته در اطراف میدان ابوطالب مشهد در حالی رخ داد که جوانی در فروشگاه گل فروشی مشغول کار بود اما او از مدت ها قبل با همسرش اختلافات شدید خانوادگی داشت و در کشاکش طلاق بودند چرا که یکی از دوستان مرد گل فروش با رفت و آمدهایش به گل فروشی وارد زندگی خصوصی آن ها شده و سوء ظن هایی را به وجود آورده بود.

طولی نکشید که همنشینی با این دوستان در پای بساط مواد مخدر انتهای گل فروشی، موجب شد تا شعله های سوءظن زبانه بکشد.

در این میان ناگهان مشاجره های لفظی در حالی به نزاعی خونبار انجامید که یکی دیگر از دوستان گل فروش جوان هم وارد فروشگاه شد و درگیری با شکستن گلدان ها بالا گرفت.

در حالی که دوتن از دوستان مرد گل فروش، جوان 28 ساله ای به نام «ایمان» را گرفته بودند، «سجاد» (جوان گل فروش) چاقوی تاشویی را که برای تزیین گل استفاده می شود، از روی میز کارش برداشت و به طرف آن ها هجوم برد و در یک لحظه تیغه آن را بر سینه جوان 28 ساله فرود آورد.

لحظاتی بعد در حالی که آن ها پیکر مجروح دوستشان را با خودروی سواری به بیمارستان انتقال می دادند، امدادگران اورژانس از راه رسیدند و جوان مجروح را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل کردند اما او ساعاتی بعد به دلیل عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد گشوده شد.

تحقیقات مقدماتی بیانگر آن بود که جوان گل فروش فراری، عامل این جنایت هولناک است. بنابراین گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) عملیات دستگیری وی را در حالی آغاز کردند که برادر متهم فراری پس از ارشاد و نصایح قاضی محمود عارفی راد قول داد برادرش را به پلیس آگاهی معرفی کند. مخفیگاه متهم فراری زیر چتر اطلاعاتی کارآگاهان قرار گرفته بود که متهم فراری تصمیم گرفت خود را تسلیم قانون کند.

وی روز چهارشنبه گذشته بازداشت شد و در حضور قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارتکاب قتل دوستش را پذیرفت. بررسی های بیشتر درباره ابعاد و زوایای دیگر این جنایت توسط سرهنگ مرادی (افسر پرونده) همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر: