کدخبر: 17589

شهاب حسینی | شهاب حسینی بازیگر | شهاب حسینی ویکی پذیا

شهاب حسینی کنار سوگلیش | همسر جدید شهاب حسینی چند ساله شد؟

شهاب حسینی با انتشار عکس هایی از همسر جدیدش حرص همسر سابقش را درآورد.

شهاب‌ حسینی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد.  شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند نخست او با نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دوم او به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. طلاق شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران، از همسرش پریچهر قنبری سر و صدای زیادی به پا کرد.ساناز ارجمند همسر مدل شهاب حسینی است که اخیرا با انتشار عکس های عجیبی از خود همه مخاطبان را شوکه کرد.

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.حسینی در سال ۱۳۹۲ کارگردانی را با فیم ساکن طبقه وسط آغاز کرد.

ساناز ارجمند کیست؟

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کردشروع همکاری و آشنایی ایشان با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد و بعدا به استخدام شرکت «سون اسکای» آقای بازیگر هم درآمد.شهاب حسینی بعد جدایی از همسر سابق خود ، رسما برای بار دوم ازدواج کرد ، این زندگی جدید که در اول راه است بسیار جنجال آفرین شده است!آقای بازیگر با یک هنرمند در عرصه عکاسی و از کارمندان خود ازدواج کرده است که اولین بار در اکران فیلم «شین» در کنار هم اولین بار دیده شدند

روز دوشنبه 21 شهریور 1401 در اکران فیلم «شین» آقای شهاب حسینی اولین بار از همسر دوم خود بنام «ساناز ارجمند» به صورت رسمی رونمایی کرد.شهاب حسینی متولد 1352 و همسر دوم ایشان ساناز ارجمند سال 1369 به دنیا آمده است که فاصله سنی این زوج را به 17 سال می رساند.

واکنش شهاب حسینی به مهسا امینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی پیش از این به ماجرای مهسا امینی واکنش نشان داد و یک روز بعد اعلام کرد که تصاویرش از بیلبوردهای تبلیغاتی تهران پایین کشیده شده است.او در واکنش به این اتفاق گفته بود که از بابت پایین کشیدن تصاویر آثارش از بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر پایتخت خوشحال است. پس از این جنجال هم شهاب حسینی تصویری از مهسا امینی، حدیث نجفی و نیکا شاکرمی منتشر کرده و نوشته است:

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. شهاب حسینی همچنین به خاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

اعتراف تلخ شهاب حسینی

شهاب حسینی

​شهاب حسینی درباره خوشبختی همسرش با او در زندگی خصوصی شان گفت: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده است.بیشتر بازیگران به علت شغل پر استرشان و به خاطر قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.این موضوع باعث شد که من زمانهایی که همسرم به حضور من نیاز داشت در کنارش نباشم .

او در ادامه گفت درگیری های بازیگری باعث شد لذت زندگی خانوادگی از من و خانواده ام گرفته شود.بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند.من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست.

فعالیت های شهاب حسینی

شهاب حسینی

​​شهاب حسینی کار خود را با تئاتر دانشجویی و بعد گویندگی رادیو شروع کرد، سپس در برنامه ای به نام اکسیژن درتلویزیون ظاهر شد. در چند برنامه دیگر هم مثل برپا برپا، به رنگ صبح، سایه روشن و... بعنوان مجری حضور داشت، با سریال خانواده بعد از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت.

​شهاب حسینی سالهای بعد، هم بکار بازیگری و هم اجرا پرداخت. او به خاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، همچنین در سال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار برترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. شهاب حسینی همچنین بخاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

شهاب حسینی بهمراه چندی از دوستانش و همینطور برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تأسیس کردند. تاکنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است. هفت سین (به صورت هم خوان)، وقت رفتن، پرواز، خدا و خداحافظ (به صورت سولو) نام آهنگ هایی است که شهاب حسینی در آلبوم هفت ۳ خوانندگی کرده است. همچنین در آلبوم هفت ۴ آهنگهای پریچهر، آشنای غریب و بدرود را به صورت سولو (تک خوان) و همچنین تک آهنگ شهزاده رؤیا را خوانندگی کرده است.

ارسال نظر: