کدخبر: 17856

علی دایی | عکس علی دایی | بیوگرافی علی دایی

دختر علی دایی گروگان گرفته شد | علی دایی چه گفت؟

علی دایی که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد.

اشرافیت چه می فهمد همراهی با نقشه تعطیلی کسب و کارها، کارگر یا کاسب و مغازه دار را گرفتار چه خساراتی می کند، یا مثلا سرنوشت چک و تعهد مالی آنها چه می شود. علی دایی بازیکن و مربی مطرح ایرانی است که در تاریخ 1 فروردین ماه 1348 در اردبیل متولد شده است. علی دایی بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است.  علی دایی اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. علی دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود در نظرسنجی‌های سایت ای‌اف‌سی و برنامه نود با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا و نیز بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران انتخاب شد.

علی دایی

 ایران آنلاین رسانه دولت به نقل از محمد ایمانی نوشت: جواهر فروشی‌ که در ۳ روز اعلام تعطیلی کرده. متعلق به یک فوتبالیست سابق است.اشرافیت چه می فهمد همراهی با نقشه تعطیلی کسب و کارها، کارگر یا کاسب و مغازه دار را گرفتار چه خساراتی می کند، یا مثلا سرنوشت چک و تعهد مالی آنها چه می شود.

کاخ نشینان چه غم دارند که معیشت مردم به دست انداز بیفتد، یا اموال عمومی و خصوصی خسارت ببیند.

مهم این است که اغلب مرفهین بی درد، آن طرف مرز تابعیت دارند و اگر هم دلشان آنجا نباشد - که اغلب هست - زن و فرزندشان، آن طرف گروگانند.

نمی توانند از امریه های آن طرف مرز سرپیچی کنند یا دل بکنند. گیر و گرفتاری اساسی دارند. مثل همان فوتبالیستی بازیچه ای که در دوبی، تر و خشکش کردند و سپس به کانادا (پناهگاه دزدها و وطن فروشان) منتقلش کردند.

علی دایی

یا آن دیگری، که دخترش در لندن گروگان است. توقع دارید اینها غصه دار شوند که کاسب و کارگر از نان خوردن می افتند؟ یا به جان و مال و کسب و کار و زندگی مردم آسیب وارد می شود؟!

وقتی وجدان را کشته و حیثیت خود را برای یک برگ تابعیت و اقامت، و مُشتی دلار و یورو حراج کرده باشند، دیگر نباید سراغی از وجدان یا وطندوستی و دلسوزی برای زندگی مردم گرفت.

ارسال نظر: