کدخبر: 17918

لیلا اوتادی | بیوگرافی لیلا اوتادی | همسر لیلا اوتادی

افشاگری لیلا اوتادی از برادر دوقلویش | لیلا اوتادی بلاخره رازش را افشا کرد

عکس جنجالی از لیلا اوتادی رسانه ای شد.

لیلا اوتادی متولد مرداد 62 در محله شمیران استلیلا اوتادی بـه غیر از بازیگری مربی بدنسازی بانوان می باشدلیلا اوتادی بخاطر  شباهتش بـه بازیگر معروف اسکارلت جوهانسون شهرت بالایی دارهلیلا اوتادی در تصویری که منتشر شده  با لباس وجواهرات زنان قشقایی خودنمایی می کنه لیلا اوتادی در توضیح این عکس نوشت: این تست گریم و لباس برای قبل از کروناست، نقش زیبایی که مثل خودم اصالتش ترک قشقاییه و فعلا موکولش کردیم به بعد از کرونا.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد. سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.  لیلا اوتادی در سریال زخم نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی کرد.

لیلا اوتادی

اوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت: حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم.

 وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

ارسال نظر: