کدخبر: 18052

وام فوری | وام فوری ویژه آذر 1401

وام فوری 150 میلیونی ویژه این افراد | هدیه فوق العاده رئیسی به این افراد

وام فوری ویژه آذر ماه 1401 را در ادامه بخوانید.

وام فوری ویژه روز دانشجو فعال شد. وام فوری 200 میلیونی اجرایی خواهد شد. زمان واریز وام فوری متعاقبا اعلام میشود. با توجه به شرایط جدید اقتصادی، وام فوری کمک هزینه مناسب برای دانشجویان کشور خواهد بود. جزئیات به روز وام فوری ویژه دانشجویی را در این گزارش بخوانید.

وام فوری

موسساتی که خواهان رفع نیازهای مالی پرسنل خود از طریق طرح کارگشا هستند باید در یکی از شعب بانک مسکن سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. سقف وام 30 میلیون تومان اعلام شده که برای هیئت مدیره مجموعه‌های متقاضی است. براساس این طرح امکان اعطای تسهیلات تا سقف 10 میلیون تومان برای پرسنل شرکت و 20 میلیون تومان برای مدیران وجود دارد. حداکثر سود این وام 18 درصد است و سقف مدت زمان بازپرداخت به 12 ماه می‌رسد. افرادی که خواهان دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همکاران می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر برای دریافت این وام شوند.

با درنظر گرفتن  به سقف وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط به 2 میلیون و 750 هزار و 400 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 3 میلیون و 4 هزار و 797 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 33 میلیون و 45 هزار تومان خواهد بود.

آغاز به کار بانک مسکن و دستاوردهای آن

بانک مسکن رسما از سال 1318 فعالیت خود را آغاز کرد. پرداخت تسهیلات در برابر رهن اموال غیرمنقول با هدف خرید، احداث، تکمیل، تعمیر و اعطای اعتبار به شرکت‌های ساختمانی از جمله فعالیت‌های بانک مسکن در آغاز راه بود. اکنون این مجموعه در قالب انواع خدمات بانکی و الکترونیکی مجاز در حوزه ساخت و ساز مسکن و دیگر بخش‌ها به مشتریان واجد شرایط خود خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس‌های شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات، نشان برتر بانک مسکن در جشنواره شهید رجایی، نشان انجمن حسابرسان ایران و … را به دست آورد.

وام فوریمدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه نیروگاه‌های خورشیدی بسته به توان تولید و تعداد پنل‌ها دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و کمیته امداد استان مرکزی همواره حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، به منظور توانمندسازی و حفظ کرامت آنها راه اندازی شده است

وام فوری

بانک‌های مختلف شرایط متفاوتی را برای پرداخت وام مسکن در نظر گرفته‌اند. در این گزارش شرایط وام مسکن در دو بانک بررسی و مقایسه شده است.

رشد قیمت مسکن در سال‌های اخیر باعث شده که تقاضا برای وام مسکن در میان اقشار مختلف جامعه افزایش یابد. بانک‌های مختلف شرایط متفاوتی را برای پرداخت تسهیلات مسکن در نظر گرفته‌اند.

در این گزارش شرایط پرداخت وام مسکن در دو بانک بررسی می‌شود تا متقاضیان با در نظر گرفتن شرایط خود، از این بانک‌ها تسهیلات دریافت کنند. بانک سامان در طرح وام مسکن خود، تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد.

البته وام مسکن بانک سامان تا 50 درصد ارزش ملک معرفی شده از سوی متقاضی را پوشش می‌دهد که این مبلغ برای شهرهای بزرگ 750 میلیون تومان و برای باقی شهرها، 500 میلیون تومان است.

سود اسمی این وام 18 درصد است. با این حال بانک سامان سه درصد بیمه نظارت و یه درصد سود ریسک اعتباری نیز برای پرداخت این وام دریافت می‌کند. به این ترتیب نرخ سود واقعی این تسهیلات 24 درصد است.

از سوی دیگر هزینه‌های جانبی وام شامل بیمه، تشکیل پرونده و حق کارشناسی به حدود 50 میلیون تومان می‌رسد. به علاوه وام‌گیرنده باید بین سه تا ۶ ماه در بانک سامان میانگین حساب داشته باشد و 25 درصد از مبلغ وام نیز نزد بانک مسدود می‌شود.

با این تفاسیر هر قسط وام یک میلیارد و 500 میلیون تومانی بانک سامان به حدود 38 میلیون تومان می‌رسد. در نتیجه در پایان سرسید پنج ساله این وام، وام‌گیرنده بیش از دو میلیارد و 235 میلیون تومان به بانک پرداخت می‌کند.

متقاضی دریافت این وام نباید هیچ‌گونه چک برگشتی و  بدهی به سیستم بانکی کشور داشته باشد. همچنین سن ملک موردنظر باید زیر 25 سال و سند آن به نام متقاضی یا همسر وی باشد.

ارسال نظر: