کدخبر: 18073

قیمت مرغ | قیمت مرغ روز | قیمت مرغ امروز | قیمت مرغ جدید

قیمت مرغ به نرخ امروز 26 آذر | نرخ جدید قیمت مرغ بازار

قیمت مرغ امروز 26 آذر را بخوانید.

آقای فرزاد بلندی افزود: امروز شنبه (۲۶ آذرماه)، قیمت عمده مرغ در میدان بهمن، بسته به نام تجاری، بین ۵۲ تا ۵۳ هزار تومان است که با توجه به افزایش عرضه و افت تقاضا شاهد کاهش ۲ هزار تومانی قیمت هستیم.

او گفت: قیمت خرده فروشی هم در میدان بهمن بین ۵۴ تا ۵۶ هزار تومان است.

مدیر تحقیقات سازمان میادین میوه و تره بار تهران افزود: در میادین میوه و تره بار سطح شهر تهران هم هر کیلوگرم مرغ گرم ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود که حدود ۲ هزار تومان نسبت به روز پنجشنبه کاهش داشته است.

قیمت مرغ

بازار مرغ بهم ریخت/ قیمت مرغ چقدر می شود؟

 مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور گفت: با توجه به حجم جوجه‌ریزی در آبان‌ماه، حدود ۳۰ هزار تن مرغ مازاد مصرف کشور تولید شده است و دغدغه مرغداران این است که با توجه به ذخایر خانگی، در روزهای آینده با کاهش تقاضا در بازار مواجه شویم.

حبیب اسدالله‌نژاد مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور گفت: در مقطعی به دلیل مازاد تولید و عرضه مرغ به بازار، تولیدکنندگان زیان‌های سنگینی متحمل شدند.

وی افزود: باتوجه به پیگیری‌های مرغداران از شرکت پشتیبانی امور دام برای جمع‌آوری مرغ‌های مازاد از بازار، متأسفانه در این‌خصوص اقدامی صورت نگرفت به همین دلیل اتحادیه سراسری مرغداران کشور از مردم درخواست کرد تا مبادرت به خرید مرغ کنند و خوشبختانه مردم به جهت ارزان بودن و کمک به تولید، مرغ خریداری کردند و اکنون قیمت مرغ تا حدودی به نرخ مصوب نزدیک شده است.

اسدالله‌نژاد ضمن قدردانی از مردم و رسانه ملی بابت پویش بزرگ خرید مرغ و جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان و به ثبات رسیدن تولید مرغ بیان کرد: سیاست خرید مرغ به این منظور اعمال شد که فرصتی برای ورود شرکت پشتیبانی امور دام و جمع‌آوری مرغ‌های مازاد از بازار ایجاد شود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور گفت: دغدغه مرغداران این است که با خرید مرغ مازاد و ذخایر خانگی توسط مردم، از یک‌طرف در روزهای آینده با کاهش تقاضا در سطح بازار مواجه می‌شویم و از طرف دیگر با افزایش جوجه‌ریزی در آبان‌ماه که بیش از ۱۲۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده، مرغ بیشتری تولید می‌شود که به اعتقاد ما ۱۵ میلیون قطعه مازاد بوده و هم‌اکنون حدود ۳۰ هزار تن مرغ مازاد مصرف کشور وجود دارد.

ارسال نظر: