کدخبر: 18501

فروش فوری ایران خودرو | فروش ویژه و فوری ایران خودرو

آغاز فروش ویژه و فوری محصولات ایران خودرو زیر قیمت بازار | فروش فوری ایران خودرو با شرایط آسان

فروش فوری ایران خودرو با توجه به شرایط خریداران آغاز شد.

از اولین لحظات آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو، سایت این خودروساز از دسترس خارج شده و این اختلال همچنان هم ادامه دارد و متقاضیان بسیاری تاکنون نتوانسته‌اند وارد سایت شوند.

روز گذشته 18 دی ماه فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد. اما کمی بعد خبر رسید که سایت این خودروساز از دسترس خارج شده و متقاضیان امکان ثبت‌نام خودرو را ندارند. بسیاری از متقاضیان برای جا نماندن از این طرح، مجبور به مراجعه حضوری به نمایندگی‌های ایران خودرو شدند.

فروش فوری خودرو

شب گذشته خبر رسید که فرصت ثبت‌ نام در طرح فروش فوق العاده این شرکت تمدید شده است. در ابتدا قرار بود زمان فروش فوق العاده از 18 تا 20 دی ماه باشد اما با اختلال پیش آمده مهلت ثبت نام یک روز تمدید شده و متقاضیان تا 21 دی ماه یعنی روز چهارشنبه فرصت دارند که برای ثبت‌ نام به سامانه www.ikco.ir مراجعه کنند.

این مساله در حالی است که امروز 19 دی ماه و در دومین روز ثبت‌ نام، همچنان سایت ایران خودرو اختلال دارد و امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود ندارد.

این اولین باری نیست که هنگام ثبت نام و یا اعلام نتایج قرعه کشی، سامانه ایران خودرو دچار اختلال می‌شود. اختلالی که علت آن مشخص نیست. برخی از مقامات این شرکت می‌گویند علت اختلال مشکلات زیرساختی سایت است اما برخی دیگر از مردم معتقدند که چنین اختلالی امکان ثبت نام برای مردم عادی را از بین می‌برد و فقط به افراد و گروه‌های خاص اجازه ثبت نام خودرو را می‌دهد.

مراجعه حضوری به جای ثبت نام اینترنتی

روز گذشته بسیاری از متقاضیان برای ثبت نام خودرو مجبور به مراجعه حضوری به نمایندگی‌های ایران خودرو شدند. حجم بالای تقاضا باعث شد تا از روز گذشته این نمایندگی‌ها با ازدحام جمعیت مواجه شوند و حتی صف‌های طولانی در آن‌ها تشکیل شود.

با این حال کاری از دست نمایندگی‌ها هم ساخته نبود و متصدیان، مشتریان را به صبوری تا رفع مشکلات فنی و بازیابی سایت دعوت می‌کردند. البته برای مشتریانی که در چهل و یک دوره قرعه‌کشی فروش محصولات ایران خودرو موفق به خرید خودرو نشده‌اند، یک روز معطلی برای رفع مشکلات اینترنتی چندان سخت و طاقت‌فرسا نیست.

البته ایران خودرو همان دیروز اعلام کرد که مشکل سایت برطرف شده است. اما پیگیری‌ها از سرعت بسیار پایین سایت و عملکرد آن دارد. تا جایی که هنوز ثبت‌نام میسر نیست. گویا رانت موجود در این طرح، گذشته از هجوم مشتریان به نمایندگی‌ها باعث مراجعه گسترده مردم به سایت فروش اینترنتی هم شده است.

شرایط ثبت نام چیست؟

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو چهار مدل خودروی سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس عرضه می‌شود. مشمولان این طرح مادران دارای دو فرزند و بیشتر، مالکان خودروهای فرسوده و افراد عادی هستند. قیمت فروش خودرو نهایی است و مهلت تحویل آن 90 روزه است.

فروش فوری ایران خودرومتقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

شرایط انجام قرعه‌کشی پژو 207

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری ٢۵آبان‌ماه در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین‌ دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی‌ویکمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آورده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.  

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

ارسال نظر: