کدخبر: 18592

اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

این مدارس تا آخر هفته تعطیل می باشند؟! | گسترش تعطیلات زمستانی به خاطر مصرف گاز و آۀودگی هوا

دوشنبه و سه شنبه به امتداد امروز یک شنبه 25 دی ماه تعطیل می باشند.

با توجه به بارش برف و باران در تهران و استان ها احتمال می رود مدارس در روز های دوشنبه و سه شنبه دی ماه مجدد تعطیل اعلام شود.

تعطیلی مدارس یکشنبه 25 دی | مدارس کدام داستان روز یکشنبه تعطیل است؟

تمام مراکز آموزشی استان قم در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه غیرحضوری شد

تعطیلی مدارس استان گلستان فردادوشنبه 26 دی ماه

دورکاری ادارات و مدارس استان گلستان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان شامگاه جمعه با اعلام این خبر گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.

مدارس قزوین یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری شد

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی استان قزوین یکشنبه ۲۵ دی غیرحضوری خواهند بود.

امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی است و سایر مدارس متوسطه و هنرستان‌ها که امتحاناتشان به پایان رسیده غیرحضوری خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمام مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور به صورت مجازی و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه ریزی های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می شوند.

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

ارسال نظر: