کدخبر: 18614

قیمت خودرو | اخبار روز قیمت خودرو | قیمت خودرو به نرخ امروز

فروش فوری خودرو با تحویل یک روزه | فروش فوری محصولات سایپا و ایران خودرو زیر قیمت کارخانه!

بهمن موتور فیدلیتی پرایم تیپ۲ را روز چهارشنبه مورخ 28 دی ماه در بورس کالا به فروش می‌رساند. این محصول با رنگ مشکی و تریم مشکی به فروش می‌رسد.

قیمت پایه فیدلیتی پرایم تیپ۲ ( هفت نفره) در این نوبت از عرضه در بورس کالا ۷۷۲میلیون تومان اعلام شده است. سر رسید قرارداد سلف این معامله ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

فیدلیتی پرایم از محصولات پرطرفدار بهمن موتور است. این خودروی هفت نفره در دسته سواری‌های SUV قرار می‌گیرد. حجم موتور دیگنیتی پرایم ۱۵۰۰CC توربو شارژ است و سطح آلایندگی این خودرو مطابق استاندارد یورو۵ است. از دیگر قابلیت‌های به روز این خودرو سیستم ضدسرقت، دوربین ثبت رانندگی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط و... این خودرو نام برد.

پیش از این نیز فیدلیتی پرایم سه نوبت در بورس کالا عرضه شده که با استقبال مصرف کنندگان واقعی این خودرو روبرو گردید. متقاضیان خرید خودرو در بورس کالا باید کدسجام داشته و نسبت به قوانین و مقررات حاکم بر این معامله آگاه باشند.

فروش فوری خودروحدادی ادامه گفت: در ماه‌های آتی گزارش‌هایی منتشر می‌شود که فعالان بازار با جزییات عملکرد این صندوق بیشتر آشنا شوند. لازم به ذکر است دارایی صندوق تثبیت از 6 همت به 12 همت افزایش یافته و خالص خرید صندوق تثبیت افزایش قابل توجهی یافته است.

حدادی گفت: 220 هزار نفر نماد سهام یار را خریداری کرده اند و برای این سهامداران اصل پول و 20 درصد سود در یک سال بعد تضمین شده است.

درمان قطعی زانو درد بدون دارو! همن الان فرم رو پر کن!

شرایط فروش اقساطی خودرو برای سه مدل MVM X22 ،MVM X33 و MVM X55 اعلام شد.

نمایندگی‌های فروش خودرو مدیران‌خودرو هم اکنون ۳ محصول اصلی این شرکت خودروسازی را با برند MVM به فروش می‌رسانند. این محصولات در کنار محصولات برند فونیکس به مشتریان مدیران خودرو عرضه می‌شود.

بر این اساس  علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید MVM X22، خرید MVM X33 و خرید MVM X55 از شرایط فروش این نمایندگی‌ها استفاده کنند.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 با کمترین پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت در برخی مراکز فروش خودور برقرار است. برای خرید اقساطی MVM X22 می‌توانید از تسهیلات در نظر گرفته شده در این نمایندگی‌های فروش استفاده کنید. پرداخت تسهیلات برای خرید اقساطی ام وی ام X22 تا ۳ سال قابل بازپرداخت است. ام وی ام X۲۲ در حال حاضر در دو مدل دستی و اتوماتیک و با دو موتور به خریداران این خودرو عرضه می‌شود.

برای خرید ام وی ام X33 می‌توان از تسهیلات بلندمدت در نظر گرفته شده برای آن استفاده کرد. در حال حاضر ام وی ام X۳۳ در نمایندگی رسمی مدیران خودرو به شرایط اقساطی بلندمدت ۳ ساله عرضه می‌شود.

یکی از لوکس‌ترین خودروهای برند MVM یعنی X55 نیز دقیقاً با شرایط فروشی مشابه قابل خریداری برای علاقه‌مندان است. این خودرو امکانات بسیار خوبی را در بین رقبا عرضه می‌کند و به همین دلیل در بین شرایط فروش اقساطی MVM، جزو خودرو‌های محبوب است

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X55 می‌توانید به سایت‌ نمایندگی رسمی مدیران خودرو مراجعه کنید. هم‌اکنون شرایط فروش اقساطی این خودرو با وام سه‌ساله نیز فراهم شده است.

 معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در نیمه دوم امسال قرعه کشی بر مبنای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو نخواهد بود.

منوچهر منطقی با بیان این مطلب اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۰۲ هزار خودروی سواری کامل توسط دو خودروساز بزرگ کشور به بازار عرضه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۰۵ هزار دستگاه) رشد بیش از ۲۸۳ درصدی را نشان می‌دهد. در این مدت غیر از محصولات یک خودروساز در کشور، همه خودروها از فرآیند قرعه کشی در سامانه یکپارچه فروش خودرو خارج شده‌اند.

وی با اشاره به تجارب به‌دست آمده از سه دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو بر مبنای قرعه‌کشی، افزایش و ثبات تولید و تجربه عرضه خودرو در بورس کالا با توجه به تأکید مراجع اقتصادی دولت و دیگر نهادهای حاکمیتی، افزود: عرضه و تقاضا در اغلب خودروهای تولیدی کشور برای عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی در نیمه دوم سال جاری از تعادل برخوردار است.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه‌ کرد: با توجه به آن‌ که برنامه افزایش تولید در ۶ ماهه دوم سال نیز در برنامه خودروسازان قرار دارد، در عمل به‌طور منظم ماهیانه یکصد هزار دستگاه خودرو برای فروش عرضه می‌شود.

منطقی ادامه‌داد: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودروهای شرکت سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود.

وی بیان‌ کرد: شرکت ایران خودرو نیز در نیمه دوم امسال، فروش خودروهای تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.‌

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت همچنین بر رعایت الزامات قانونی مصوب مجلس شورای اسلامی مانند تخصیص ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تخصیص ۱۰ درصد ظرفیت تولید به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده توسط این شرکت‌های خودروساز تأکید کرد.

وی در ادامه با اعلام این‌ که در نیمه دوم امسال قرعه کشی بر مبنای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو نخواهد بود، گفت: از این پس، این سامانه به منظور نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر تعداد فروش مجاز خودرو، تحویل به‌موقع خودرو توسط خودروسازان و همچنین اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی بهره برداری خواهد شد.

این مسئول اصلاح و شفاف‌سازی فرآیند قبلی عرضه خودرو و افزایش تولید و عرضه خودرو را از جمله دستاوردهای مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم در راستای ابلاغیه رئیس جمهور عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تداوم روند تکمیل خودروهای ناقص، کسب آمادگی لازم در زنجیره تأمین برای افزایش تولید و بهره گیری از سازوکار واردات برای تنظیم بازار و انتقال فناوری به کشور، صنعت خودرو با هم‌افزایی و یکپارچگی بیشتر، مسیر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین را طی کند.

شایان ذکر است پیرو ابلاغیه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ رئیس جمهور درباره بهبود وضعیت صنعت خودروسازی کشور، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تحت نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به منظور شفاف‌سازی فرآیند عرضه و تخصیص خودرو به مردم آغاز به کار کرد و تا شهریور سال جاری نسبت به برگزاری۳ دوره عرضه خودرو در این سامانه اقدام شد.

تخصیص عادلانه خودرو، افزایش امکان دسترسی مصرف کنندگان به خودرو، ایجاد شفافیت و رویه واحد در عرضه برای همه خودروسازان، همچنین افزایش تنوع و حق انتخاب برای مصرف کنندگان در هر دوره عرضه، از جمله مزایای سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در راستای تنظیم بازار و ارتقای رضایت مصرف کنندگان بوده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت، منوچهر منطقی با بیان این مطلب اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۰۲ هزار خودروی سواری کامل توسط دو خودروساز بزرگ کشور به بازار عرضه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۰۵ هزار دستگاه) رشد بیش از ۲۸۳ درصدی را نشان می‌دهد. در این مدت غیر از محصولات یک خودروساز در کشور، همه خودروها از فرآیند قرعه کشی در سامانه یکپارچه فروش خودرو خارج شده‌اند.

وی با اشاره به تجارب به‌دست آمده از سه دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو بر مبنای قرعه‌کشی، افزایش و ثبات تولید و تجربه عرضه خودرو در بورس کالا با توجه به تأکید مراجع اقتصادی دولت و دیگر نهادهای حاکمیتی، افزود: عرضه و تقاضا در اغلب خودروهای تولیدی کشور برای عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی در نیمه دوم سال جاری از تعادل برخوردار است

ارسال نظر: