کدخبر: 18694

قرعه کشی خودرو | قرعه کشی خودرو امروز | قرعه کشی جدید

مژدگانی ایران خودرو به مناسب روز عشاق | ثبت نام خودرو زیر نرخ قیمت کارخانه ویژه تازه عروس داماد ها!

قرعه کشی خودرو از این تاریخ با توجه به شرایط جدید آغاز شد.

شرکت مدیران خودرو برنامه دارد تا فروش فوری محصولات خود را به صورت نقدی و اقساطی آغاز کند. شرایط فروش ویژه محصولات ام وی ام که برای بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده است، نشان می دهد که خودروها با مدل ۱۴۰۱ و با محل تحویل شهرستان بم به مشتریان عرضه می شوند.

خودرو

در این شرایط فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ خودروهای ام وی ام X22 دنده ای، X22 پرو، X55 پرو، تیگو ۷ و آریزو ۵ توربو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسند و قیمت های جدید محصولات مدیران خودرو برای مشتریان لحاظ خواهد شد. همچنین مدل خودروها ۱۴۰۱ بوده و محل تحویل، انبار کارخانه در شهرستان بم اعلام شده است.

سود تاخیر و انصراف در طرح فروش اخیر مدیران خودرو ۱۲ درصد اعلام شده و برای ام وی ام X22 دنده ای و ام وی ام X22 پرو حداکثر تسهیلات ۴۰ درصد به مشتریان اعطا می شود. برای ام وی ام تیگو ۷ تیپ IE هم میزان تسهیلات ۶۰ درصد بوده و برای سایر محصولات نشان MVM، این تسهیلات ۵۰ درصد بهای مصوب خودرو است. این میزان تسهیلات از محل شرکت مدیران خودرو بوده و متقاضیان می توانند با حداکثر تسهیلات ۵۰ درصد با نرخ بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه، از محل بانک ها استفاده کنند. در خرید اقساطی با تسهیلات از محل شرکت، بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه و با نرخ بهره ۱۵ تا ۲۱ درصد است.

بر اساس اطلاعیه شرکت مدیران خودرو، متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو فرایند ثبت نام را طی کنند و این بخشنامه فروش تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار است.

فروش فوری خودروحدادی ادامه گفت: در ماه‌های آتی گزارش‌هایی منتشر می‌شود که فعالان بازار با جزییات عملکرد این صندوق بیشتر آشنا شوند. لازم به ذکر است دارایی صندوق تثبیت از 6 همت به 12 همت افزایش یافته و خالص خرید صندوق تثبیت افزایش قابل توجهی یافته است.

فروش خودرو

حدادی گفت: 220 هزار نفر نماد سهام یار را خریداری کرده اند و برای این سهامداران اصل پول و 20 درصد سود در یک سال بعد تضمین شده است.

شرایط فروش اقساطی خودرو برای سه مدل MVM X22 ،MVM X33 و MVM X55 اعلام شد.

نمایندگی‌های فروش خودرو مدیران‌خودرو هم اکنون ۳ محصول اصلی این شرکت خودروسازی را با برند MVM به فروش می‌رسانند. این محصولات در کنار محصولات برند فونیکس به مشتریان مدیران خودرو عرضه می‌شود. بر این اساس  علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید MVM X22، خرید MVM X33 و خرید MVM X55 از شرایط فروش این نمایندگی‌ها استفاده کنند.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 با کمترین پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت در برخی مراکز فروش خودور برقرار است. برای خرید اقساطی MVM X22 می‌توانید از تسهیلات در نظر گرفته شده در این نمایندگی‌های فروش استفاده کنید. پرداخت تسهیلات برای خرید اقساطی ام وی ام X22 تا ۳ سال قابل بازپرداخت است. ام وی ام X۲۲ در حال حاضر در دو مدل دستی و اتوماتیک و با دو موتور به خریداران این خودرو عرضه می‌شود.

برای خرید ام وی ام X33 می‌توان از تسهیلات بلندمدت در نظر گرفته شده برای آن استفاده کرد. در حال حاضر ام وی ام X۳۳ در نمایندگی رسمی مدیران خودرو به شرایط اقساطی بلندمدت ۳ ساله عرضه می‌شود.

 ایران خودرو

یکی از لوکس‌ترین خودروهای برند MVM یعنی X55 نیز دقیقاً با شرایط فروشی مشابه قابل خریداری برای علاقه‌مندان است. این خودرو امکانات بسیار خوبی را در بین رقبا عرضه می‌کند و به همین دلیل در بین شرایط فروش اقساطی MVM، جزو خودرو‌های محبوب است

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X55 می‌توانید به سایت‌ نمایندگی رسمی مدیران خودرو مراجعه کنید. هم‌اکنون شرایط فروش اقساطی این خودرو با وام سه‌ساله نیز فراهم شده است.

 معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در نیمه دوم امسال قرعه کشی بر مبنای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو نخواهد بود

ارسال نظر: