کدخبر: 18816

اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

قتلی عجیب در تهران | قتل دردناک نوزاد 10 ماهه توسط پدرش

 سرهنگ «شهرام امیریان » جانشین فرماندهی انتظامی  شرق استان تهران در خصوص این خبر بیان داشت: وقتی پرونده مرگ مشکوک نوزادی 10 ماهه به پلیس آگاهی شهرستان فرستاده شد بلافاصله بررسی موضوع در دستورکارقرار گرفت.

 پس از هماهنگی قضایی و احضار پدر نوزاد، وی در تحقیقات اولیه عنوان کرد نوزاد 10 ماهه وی روی میز آشپزخانه بوده که ناگهان متوجه افتادن وی روی زمین و سپس مرگ وی شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: مأموران با مشاهده آثار ضرب و جرح روی بدن کودک نسبت به موضوع حساس شده و به بازجویی دقیق‌تر از پدر وی پرداختند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی معتاد است و در نهایت با مشاهده مدارک و مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه بدلیل استعمال مواد مخدر حالت طبیعی نداشتم وقتی نوزادم شروع به گریه کرد عصبانی شدم و وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و سپس خفه‌اش کردم.

سرهنگ «امیریان» با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضایی اظهار داشت: دریافت آموزش‌های کنترل خشم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد و...) و مراجعه به کارشناسان روانشناسی برای حل مشکلات از وقوع حوادث تلخ این چنینی پیشگیری می‌کند.

 

ارسال نظر: