کدخبر: 19068

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

انتقام سخت از دوست قدیمی | او را در مقابل آریشگاه به رگبار بستم!

قاتل می‌گوید زنده ماندم تا انتقام بگیرم.

رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال گذشته با گزارش قتل پسر جوانی با شلیک 4 گلوله آغاز شد. با حضور مأموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول به نام شهرام از سوی فردی که سوار بر خودروی پژو 405 بوده هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

مأموران در نخستین گام با رصد دوربین‌های مداربسته پلاک خودرو را پیدا کرده و مشخص شد متعلق به زنی میانسال است. اما وقتی به اداره پلیس احضار شد گفت: روز حادثه خودرو در اختیار پسرم بوده است. به این ترتیب پسر وی بازداشت شد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه از محله مان رد می‌شدم که دوستم کریم را دیدم. او قبلاً در یک درگیری زخمی شده بود و چند هفته‌ای در بیمارستان بود.

کریم از من خواست تا او را به خانه شان برسانم. قبول کردم و روی صندلی عقب نشست اما دقایقی بعد در خیابان شهرام را دیدیم. ناگهان کریم از داخل ساکی که همراهش بود اسلحه‌ای بیرون آورد و به شهرام شلیک کرد و بعد هم من از ترسم به سرعت از محل حادثه گریختم و او را به خانه شان رساندم و رفتم. من بی‌گناهم و نقشی در این جنایت نداشتم.

وقتی کریم بازداشت شد به قتل شهرام اعتراف کرد و گفت: یک ماه قبل سرموضوعی با شهرام اختلاف پیدا کردیم و او با چاقو مرا تا پای مرگ برد. وقتی از بیمارستان بیرون آمدم تصمیم گرفتم انتقام بگیرم به همین خاطر یک اسلحه کلاشنیکف به مبلغ ۲۰ میلیون تومان خریدم و همیشه همراهم بود تا اینکه آن روز شهرام را دیدم و او را کشتم.

پس از اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه مادر قربانی درخواست قصاص کرد.سپس کریم به جایگاه رفت و گفت: من قصدم کشتن شهرام نبود و فقط می‌خواستم او را ادب کنم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، کریم را به قصاص و راننده خودرو را به خاطر معاونت در قتل به 25سال حبس محکوم کردند.

ارسال نظر: