کدخبر: 19099

قیمت دلار | سعود قیمت دلار | کاهش قیمت دلار

توقف کاهش قیمت دلار | قیمت دلار امروز 27 اسفند 1401

قیمت دلار امروز به چه عدد و رقمی رسید؟!

قیمت دلار در مسائل اقتصادی تاثیر بسیاری دارد. قیمت دلار پس از نوسانات بسیار، حالا روند کاهشی به خود گرفته. قیمت دلار حالا به زیر 50 هزار تومان رسیده و همواره در حال ریزش است. گفته می‌شود مذاکرات با غرب تاثیرات مثبتی بر کاهش قیمت دلار داشته است. در ادامه، پیش بینی قیمت دلار امروز را بخوانید.

قیمت دلار امروز 27 اسفند 1401

براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا 41 هزار و 976 (چهل و یک هزار و نهصدو هفتاد و شش تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 42 هزار و 400 (چهل و دو هزار و چهارصد ) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 44 هزار و 494 (چهل و چهار هزار و چهارصد و نود و چهار  تومان) و قیمت فروش یورو 44 هزار و 944 تومان (چهل و چهار هزار ونهصد و چهل و چهار  تومان) است.

قیمت دلار امروز 25 اسفند 1401

قیمت دلار مبادله‌ای، امروز به ۴۰,۲۰۰ (چهل هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت دلار 24 اسفند 1401

در معاملات امروز (چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به رقم ۴۰۳۰۰ تومان و نرخ حواله دلار نیز به رقم ۳۶۷۰۰ تومان رسیده است.

این در حالی است که قیمت هر اسمکناس یورو نیز در مرکز مبادله ایران ۴۳۲۱۲ تومان و نرخ حواله یورو نیز ۳۹۳۵۲ تومان است. از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات ۱۰۹۷۳ تومان ارزش گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۹۹۹۳ تومان است.

دلار صرافی ملی در کانال ۴۲

در معاملات امروز صرافی ملی، نرخ خرید اسکناس دلار ۴۲۰۷۵ تومان و قیمت فروش دلار به متقاضیان نیز به رقم ۴۲۵۰۰ تومان رسیده است.

از تابلوی صرافی‌ها چه خبر؟

در حال حاضر در تابلوی صرافی‌های مجاز سراسر کشور، میانگین نرخ خرید دلار ۴۲۲۲۰ تومان و میانگین نرخ فروش دلار نیز ۴۲۶۳۹ تومان است.

سیگنال افزایش قیمت بازارهای موازی

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا که در روزهای قبل، حداقل کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت را داشت، امروز 23 اسفند نسبت به روز گذشته بدون تغییر و در سطح 40 هزار و 300 تومان باقی ماند.

قیمت دلار در بازارهای موازی نیز سیگنال افزایش قیمت به تهران دادند. دلار سلیمانیه با ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. دلار هرات دو هزار تومان گران شد و به قیمت ۴۷ هزار تومان رسید. درهم امارات به کانال ۱۳ هزار تومان بازگشت و با ۵۰۰ تومان افزایش قیمت، با نرخ ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار امروز 23 اسفند 1401

براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۴۲,۰۷۵ (چهل و دو هزار و هفتاد و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۲,۵۰۰ (چهل و دو هزار و پانصد تومان) اعلام شد.

قیمت دلار امروز 22 اسفند 1401

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز دوشنبه ۲۲ اسفندماه قیمت هر اسکناس دلار ۴۰هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ حواله دلار ۳۶هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه ۲۲ اسفندماه) ۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت حواله دلار ۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان کشف شد.

از ۸ اسفندماه علاوه بر قیمت‌های اسکناس و حواله دلار، قیمت اسکناس و حواله یورو و درهم نیز در سایت بازار متشکل درج می‌شود؛ بر همین اساس نیز نرخ اسکناس یورو ۴۲ هزار و ۸۶۶ تومان، و نرخ حواله یورو ۳۹ هزار و ۳۶ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا نرخ اسکناس درهم ۱۰ هزار و ۹۷۳ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۹ هزار و ۹۹۳ تومان اعلام شده است.

قیمت دلار 21اسفند 1401

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت هر اسکناس دلار امروز (یک‌شنبه ۲۱ اسفندماه) ۴۰ هزار و ۵۹۰ تومان و قیمت حواله دلار ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان کشف شد.

قیمت دلار 20 اسفند 1401

صرافی ملی ایران امروز (شنبه) هفته خود را با کاهش حدود ۲۰۰۰ تومانی قیمت دلار آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، صرافی ملی ایران واقع در میدان فردوسی تهران امروز شنبه ( ۲۰ اسفند ماه) برای ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال است. نرخ دلار اعلامی صرافی ملی ۴۴ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید و ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای فروش اعلام شده است.

همچنین مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز فعال بوده و در قالب دو تالار ارز خدماتی با حواله، دلار، یورو و درهم را به صورت اسکناس و حواله ارائه می‌دهد.

آخرین نرخ ثبت شده برای هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب ۴۲ هزار و ۱۱۶ تومان و ۳۸ هزار و ۲۸۷ تومان، برای یورو نیز ۴۴ هزار و ۸۸۴ تومان به صورت اسکناس با ۴۰ هزار و ۸۰۳ تومان به صورت حواله است.

همچنین هر درهم اسکناس نیز ۱۱ هزار و ۴۶۸ تومان و هر درهم حواله ۱۰ هزار و ۴۲۵ تومان در مرکز مبادله ایران قیمت گذاری شده است.

منبع: ایسنا

قیمت دلار 18 اسفند 1401

امروز تابلوهای قیمت لحظه‌ای ارز و سکه صرافی در سایت کانون صرافان قیمت دلار توافقی را تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ امروز پنجشنبه 18 اسفند 1401 با رقم میانگین ۴۷ هزار و ۵۵۶ تومان نشان می‌دهد.

همچنین قیمت یورو توافقی به طور میانگین به سطح ۵۰ هزار و ۲۴۰ تومان رسیده و قیمت درهم امارات به صورت توافقی نیز در صرافی‌های مجاز با رقم میانگین ۱۲ هزار و ۷۷۵ تومان درج شده است.

قیمت دلار 17 اسفند 1401

با ابتکار بانک مرکزی بازار مبادله ارز و طلا در روزهای تعطیل هم به فعالیت خود ادامه داده و این کار را برای فعالیت صادرکنندگان در همه روزهای هفته تسهیل می‌کند، دلار در آخرین قیمت در بازار مبادله به ۴۲,۴۴۶ تومان رسید و دلار حواله نیز به قیمت ۳۸,۵۸۷ تومان مبادله شد.

یورو نیز به قیمت ۴۵,۳۸۷ تومان رسیده و یورو حواله به قیمت ۴۱,۲۶۱ تومان کشف شد.

درهم امارات نیز به قیمت ۱۱,۵۵۸ تومان رسیده و درهم حواله به ۱۰,۵۰۷ تومان کشف قیمت شد.

ارسال نظر: