کدخبر: 19101

قیمت سکه | افزایش قیمت سکه | کاهش قیمت سکه

قیمت سکه و طلا افزایش یافت | قیمت سکه و طلا امروز 27 اسفند

قیمت سکه و طلا امروز 27 اسفند به چه عدد و رقمی رسید؟!

قیمت سکه این روزها در نوسان است. قیمت سکه روز گذشته کاهشی شد. قیمت سکه عاملی برای افزایش خریداران شد. قیمت سکه در معاملات پشت خطی بسیار مهم و تاثیرگذار است. پیش بینی قیمت سکه امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت سکه و طلا امروز 27 اسفند 1401

امروز شنبه ۲۷ اسفند تا لحظه تنظیم این خبر در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و  ۴۳۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹ میلیون و ۳۰۰ تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون  و ۷۰۰ هزار و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت سکه امروز 25 اسفند 1401

قیمت سکه امامی امروز در سایت کانون صرافان حدود 28 میلیون و 126 هزار تومان است که نسبت به همین زمان در روز گذشته، کاهش بیش از 500 هزار تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت نیم سکه در همین سایت حدود 17 میلیون و 100 هزار تومان به چشم می‌خورد و برخلاف سکه تمام، افزایش یافته و از کانال 16 میلیونی دیروز فراتر رفته است.

در سایت کانون صرافان قیمت ربع سکه به طور متوسط 10 میلیون و 144 هزار تومان درج شده که تقریبا در سطح همان قیمت ظهر دیروز است.

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۵۲۹۰۰ تومان کاهش، ۲,۲۶۴,۱۰۰ (دو میلیون و دویست و شصت و چهار هزار و یکصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه و طلا امروز 24 اسفند 1401

قیمت طلا و سکه که در ساعات اولیه معاملات دیروز مسیری افزایشی را طی می‌کردند، در پایان روز کاهشی شدند و امروز 24 اسفند 1401 نیز روندی نزولی دارند.

در لحظه تنظیم این گزارش، قیمت طلا (18 عیار) دو میلیون و 266 هزار و 955 تومان است در حالی که در آخرین نرخ‌های دیروز طلا با قیمت دو میلیون و 284 هزار تومان معامله شده است.

در بازار موازی، دلار هم امروز روندی نوسانی دارد و در حالی که این اسکناس آمریکایی تا کانال 47 هزار تومانی نیز پیش رفت در مدت زمان کوتاهی به ابتدای کانال 46 هزار تومانی بازگشته است.

به نطر می‌آید امروز خبر سفر شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی قرار است در روزهای آینده بازار را تحت تاثیر خود قرار داده است. هر چند کارشناسان در این بین معتقد هستند بازار برای ثبات بلندمدت قیمت‌ها به گشایشی حقیقی در زمینه بین‌المللی نیاز دارد.

قیمت سکه و طلا امروز 22 اسفند 1401

امروز بازار طلا با افزایش قیمت نسبت به دیروز روبرو شده به نحوی که سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت بیش از ۶۰۰ هزار تومانی مواجه شد.

قیمت سکه و طلا

قیمت سکه و طلا 21 اسفند 1401

قیمت سکه

قیمت سکه 18 اسفند 1401

قیمت انواع سکه طلا

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند در نیمه ابتدایی معاملات بازار به ۲۷ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسید و ۶۰ هزار تومان درمقایسه با روز سه‌شنبه تنزل پیدا کرد. قیمت سکه تما‌م‌بهار آزادی با کاهش ۳۳۰ هزار تومانی به ۲۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید. نیم‌سکه ۱۵ میلیون و ۸۶۰ و ربع‌سکه ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شدند.

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند تا ساعت ۱۱ و نیم دو میلیون و ۲۹۸ هزار تومان به‌ثبت رسید. یعنی باید افت قیمت طلا ۱۸ عیار را درجریان خریدو‌فروش‌های امروز ۲۲ هزار تومان درنظربگیریم.

به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، عرضه ربع سکه طلای بهار آزادی در بورس کالا در این مرحله بصورت گواهی سپرده ناپیوسته خواهد بود و فرآیند کشف قیمت جدید در عرضه مربوطه هم بصورت ثبت سفارش دفتری با قیمت‌های مختلف است.

مطابق شرایط عرضه ربع سکه طلا در بورس کالا، تمامی اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال دارای کد ملی می‌توانند حداقل یک قطعه و حداکثر پنج قطعه ربع سکه طلای بهار آزادی را خریداری کنند.

خریداران می‌توانند پنج روز کاری بعد از خرید سکه در بورس، به خزانه بانک رفاه مراجعه کرده و با ارائه اسناد مربوط به بورس، بصورت فیزیکی معادل سکه‌های خریداری شده را تحویل بگیرند.

بانک مرکزی همچنین در نامه‌ای به شرکت بورس کالای ایران تاکید کرد، مبلغ ۹ ٪ مالیات بر ارزش افزوده در قیمت کشف شده معاملات گواهی سپرده کالایی سکه طلای ربع بهارآزادی خزانه بانک رفاه، محاسبه شده است؛ لذا مبلغ دیگری با عنوان هزینه مالیات بر ارزش افزوده از متقاضیان اخذ نمی‌شود.

گفتنی است، عرضه ربع سکه طلا در بورس کالا به منظور از بین بردن حباب سکه و تعدیل انتظارات تورمی غیر واقعی توسط بانک مرکزی با همکاری بورس کالای ایران انجام می‎شود.

جزییات بیشترعرضه ۴۵۰ هزار ربع سکه طلا بهار آزادی از روز سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ روز کاری، طی اطلاعیه‌ای توسط شرکت بورس کالای ایران اعلام خواهد شد.

ارسال نظر: