کدخبر: 19102

سهام عدالت | سود سهام عدالت | واریز سود سهام عدالت

فوری | کسانی که سود سهام عدالت دریافت نکردند چه کنند؟!

افرادی که سود سهام عدالت دریافت نکردند فورا با این شماره تماس بگیرند!

واریز سهام عدالت به زودی انجام می شود. سهام عدالت مبلغ چندانی نیست. سهام عدالت برای سهامداران حائز اهمیت است. سهام عدالت بنا به ارزش معاملات مربوطه تعیین می شود. جزئیات جدید سود سهام عدالت را بخوانید.

کسانی که سود سهام عدالت دریافت نکردند چه کنند؟!

بنا بر اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی افرادی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، می‌توانند با مرکز تماس سپرده‌گذاری مرکزی با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند یا به سامانه سهام عدالت و سامانه ذینفعان مراجعه کنند.

سود سهام عدالت واریز شد!

پیامک واریزی به برخی از سهامداران عدالت رسید، سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارایی دارند، به ترتیب ۶۱۳، ۶۶۷ و ۷۲۱ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود به حسابشان واریز شد.

واریز سود سهام عدالت بهانه‌ای برای کلاهبرداری از مردم!

سرهنگ علی کسانی اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن پرداخت سود سهام عدالت شاهد این هستیم که در شبکه‌های اجتماعی پیام‌هایی مبنی بر تکمیل فرم واریز سود سهام عدالت منتشر گردیده که این پیام‌ها جعلی، ترفند کلاهبرداران برای سرقت اطلاعات بانکی بوده است.

وی افزود: اخیراً مجرمان سایبری پیام‌هایی مانند بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در اخبار سراسری اعلام شد تا امشب آخرین مهلت تکمیل فرم واریز سود سهام عدالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار  تومانی بوده و تمدید نخواهد شد.

تمامی افرادی که سهام عدالت نداشتن هم امکان ثبت نام دارند. منتشر می‌کنند، قربانیان نیز بر روی لینک کلیک و سپس یک برنامه نصب و درگاه جعلی جهت پرداخت وجه اولیه به مخاطب معرفی می‌گردد؛ که باید توجه داشت این درگاه به‌منظور دریافت اطلاعات حساب‌های بانکی و به دنبال آن برداشت وجه از حساب افراد طراحی‌شده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با هشدار به شهروندان، گفت: کاربران هوشیار باشند هرگونه خبر در پرداخت سود سهام عدالت تنها از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کرده و برای ورود به سایت سهام عدالت آدرس samanese.ir معتبر است و از ورود به سایت‌های مشابه و کلیک کردن بر روی لینک‌های ارسالی در شبکه‌های اجتماعی به‌شدت پرهیز کنند.

کسانی در پایان اعلام کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات و موارد مشکوک را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و یا با استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

شنبه 27 اسفند، تاریخ واریز سود سهام عدالت است!

رئیس سازمان بورس زمان نهایی واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد و گفت این سود روز شنبه 27 اسفند ماه به حساب دارندگان سهام عدالت واریز می‌شود.

نرم افزار حسابداری پارمیس

 مجید عشقی در نشست خبری امروز خود دلیل تاخیر در واریز سود سهام عدالت را توضیح داد و گفت: چند شرکت تاکنون سودهای خود را واریز نکرده‌اند، اما براساس توافقات انجام شده تا فردا، سه‌شنبه قرار است سود‌ها واریز شود.

به گفته عشقی پس از انجام محاسبات، پرداخت سود سهام عدالت از شنبه آغاز می‌شود و احتمالا کلیه دارندگان سهام عدالت تا پایان سال سود خود را دریافت می‌کنند.

اما سود سهام عدالت چقدر است؟

بسته به ارزش سبد سهام عدالت، مبلغ سود دریافتی متفاوت است. دارندگان سهام عدالت 532 هزار تومانی، هفته اینده نفری 510 هزار تومان سود دریافت می‌کنند. یعنی سود سهام عدالت یک خانواده 4 نفره، دو میلیون تومان می‌شود.

دارندگان سهام عدالت یک میلیونی هم نفری یک میلیون و 128 هزار تومان سود دریافت می‌کنند. مجموع سود سهام عدالت یک خانوار چهار نفره در این حالت حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان است.

سود سهام عدالت 452 هزار تومانی هم 492 هزار تومان است که مبلغ آن برای یک خانواده چهار نفره نزدیک دو میلیون تومان می‌شود.

البته این مبالغ برای افرادی است که هیچ بخشی از سهام عدالت خود را نفروخته باشند.

ارزش سهام عدالت 21 اسفند

شاخص کل بورس امروز یکشنبه 21 اسفند ماه روند نزولی داشت و با کاهش 1.8 درصدی به یک میلیون و 783 هزار واحدی رسید و شاخص هم وزن نیز با کاهش بیش از 9 هزار واحدی در محدوده 539 هزار واحدی ایستاد.

امروز شنبه سهام عدالت امروز همسو با شاخص کل حرکت کرد و روند مثبتی را تجربه کرد. ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی هم با کاهش 0.7 درصدی به 16میلیون و 910 هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت یک میلیون تومانی هم با کاهش 262 هزار تومانی به 31 میلیون و 980 هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت 15 اسفند 1401

شاخص کل بورس امروز دوشنبه 15 اسفند ماه روند نزولی داشت و با کاهش 0.57 درصدی به یک میلیون و 785 هزار واحدی رسید و شاخص هم وزن نیز با رشد بیش از 700 واحدی در محدوده 538 هزار واحدی ایستاد.

امروز دوشنبه سهام عدالت امروز همسو با شاخص کل حرکت کرد و روند منفی را تجربه کرد. ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی هم با کاهش 0.2 درصدی به 17 میلیون و 140 هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت یک میلیون تومانی هم با کاهش 50 هزار تومانی به 32 میلیون و 270 هزار تومان رسید.

با یارانه و سهام عدالت می‌شود وام ازدواج دریافت کرد!

نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه ۱۵ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، با بند (ب) تبصره ۱۶ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

طبق این مصوبه، بانک مرکزی مکلف است با استفاده از سامانه‌های اطلاعاتی خود و دریافت اطلاعات از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی میزان و تعداد تسهیلات پرداختی و افراد در صف دریافت آن را به صورت فصلی و به تفکیک هر یک از اجزای بند (الف) این تبصره بر تارنمای خود برای عموم منتشر نموده و گزارش مذکور را به کمیسیون‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارسال نماید.

ردیف ۱ - مسئولیت حُسن اجرای این بند بر عهده بانک مرکزی، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، کلیه مدیران و کارکنان ذیربط می‌باشد. عدم اجرای هریک از بندهای این تبصره (مشتمل بر تأخیر در پرداخت این تسهیلات یا دریافت ضمانت فراتر از حدود این قانون) تخلف محسوب شده و در مراجع ذیصلاح قابل پی گیری است.

ردیف ۲ - پس از اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات موضوع بند (الف) این تبصره و در صورت عدم تکافوی اعتبار آن‌ها، به منظور تأمین رکن ضامن، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی موظفند با توثیق حساب یارانه یا سهام عدالت متقاضیان یا بستگان طبقه اول درجه یک آن‌ها یا سایر دارایی‌های مالی وی یا تنها دریافت یک فقره سفته و یک نفر ضامن نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام نمایند.

ردیف ۳ - تسهیلات موضوع این تبصره از حکم موضوع ماده (۱۰) قانون خدمت وظیفه عمومی مستثنی است.

گفتنی است در بند الف تبصره ۱۶ بودجه، تسهیلات مربوط به ازدواج و فرزندآوری آمده است.

ارسال نظر: