کدخبر: 19320

هواپیمای اوکراین

رای دادگاه هواپیمای اوکراینی صادر شد!

رای هواپیمای اوکراینی صادر شد!

ستایشی گفت: مبارزه قاطع، بی‌امان و بدون وقفه با گلوگاه‌های فسادزا علاوه بر مبارزه با مصادیق روز فساد در کشور دنبال خواهد شد.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه تمام اهتمام و تلاش خود را در راستای کمک مؤثر به مسئولان اجرایی در راستای تحقق کامل شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید در جهت رفع دغدغه‌های عمومی مردم به کار می‌گیرد.

سخنگوی دستگاه قضا اظهار کرد: مبارزه قاطع، بی‌امان و بدون وقفه با گلوگاه‌های فسادزاد علاوه بر مبارزه با مصادیق روز فساد در کشور دنبال خواهد شد و طرق ایجاد و گسترش فساد اقتصادی را بدون ملاحظه و قاطعیت در تمامی سطوح مجدانه پیگیری و مسدود خواهد شد.

وی گفت: در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم در حالی است که شومی و بدنامی رژیم جنایتکار، جعلی و منحوس صهیونیستی امروز بیش از پیش آشکار شده است و لزوم همکاری ملت‌های آزاده با مبارزه با دسیسه‌های این غده پوشالی استکبار نیز بیش از پیش مبرهن شده است.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: انشالله قدس شریف از چنگال ناپاک صهیونیست‌ها رها شده و طعم شیرین دنیای بدون صهیونیست و فلسطین بدون غصب و غارت‌های اسرائیل معنا پیدا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: تناقضات درونی رژیم جعلی و قدرت مقاومت ملی فلسطینیان در دفاع از سرزمین اجدادی و پاره تن جهان اسلام موازنه را به نفع دنیای اسلام و ملت فلسطین تغییر داده است.

ستایشی گفت: عجز صهیونیست‌های غاصب و تا به دندان مسلح در برابر دست‌های خالی، اما اراده‌های پولادین فلسطینیان آشکارتر شده است.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: روز جهانی قدس امسال ملت‌های آزاده و ملت آزاده ایران نشان خواهند داد که خون‌های به ناحق ریخته شده زنان و مردان و کودکان موجب آب‌یاری درخت سر به فلک کشیده و تناور مقاومت شده و این عزم راسخ خانه پوشالی صهیونیست را از جا برخواهد کند و وعده الهی با نابودی دولت صهیونیستی محقق خواهد شد.

ارسال نظر: