کدخبر: 19437

وام فوری| بدون ضامن | بانک ملت

وام فوری بدون ضامن برای تمام اقشار مردم | خبری خوب برای کسانی که وام بدون ضامن می خواهند

شرایط ثبت نام وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ / ویژه وام ۱۰۰ میلیونی بانک ملت

وام فوری برای مردم ایران وام فوری بدون نیاز به ضامن وام فوری 100 میلیونی برای تمام مردم وام فوری خبری خوب برای مردم عزیزمون وام فوری را از بانک ملت پیگیری کنید.

بانک ملت امکان دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ را فراهم کرده است.

مشتریان بانک ملت می‌توانند وام بدون ضامن دریافت کنند. سقف وام فوری بدون ضامن این بانک ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام بانک ملت را می‌خوانید.

 شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن

وام فوری

 

شرط اصلی دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ از بانک ملت این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب این بانک واریز شود، بنابراین اگر حقوق شما از طریق بانک دیگری به حسابتان واریز می شود می‌توانید برای انتقال به بانک ملت با کارفرمای خود به توافق برسید.

سقف وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲

رقم وام بدون ضامن بانک ملت بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان است.

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، وام فوری بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد. همچنین وام گیرنده باید حقوق بگیر بانک ملت باشد که خود ضمانت وام است.

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

مبلغ ماهانه هر قسط وام فوری بانک ملت ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید.

بانک توسعه تعاون به مشتریان واجد شرایط خود که کمبود نقدینگی دارند می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین مناسب برای وام طرح «کوثر» درخواست بدهند.

به نقل از رده، مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح کوثر هستند باید حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. این وام قرض الحسنه است و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. البته متقاضیان این تسهیلات باید کارمزد آن را بپردازند که مقدار آن با توجه به ضریب برابری تسهیلات، دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده متفاوت است. سقف این کارمزد به چهار درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه اعلام شده است. مشتریانی که مایل به دریافت این وام هستند حتما باید ضامن رسمی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 342 هزار و 492 تومان است. کل سود تسهیلات، 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 104 میلیون و 319 هزار و 813 تومان خواهد بود.

سورپرایز بانک ملت برای متقاضیان وام فوری | پرداخت وام فوری 100 میلیونی بدون ضامن ظرف 48 ساعت

امکان انتقال میانگین این سپرده به بستگان درجه یک اعم از همسر، فرزند، پدر، مادر و خواهر و بردار صاحب حساب حقیقی، قابلیت استفاده از این طرح توسط سازمان‌ها و ادرات به منظور انتقال حساب پس انداز کارکنان خود به صورت تفکیکی یا افتتاح حساب طرح کوثر برای آن‌ها و امکان دریافت این تسهیلات توسط شرکت تعاونی‌ها برای اعضای خود از جمله ویژگی‌های این طرح تسهیلاتی هستند.

لازم به ذکر است که این مبلغ وام به منظور اشتغال زایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

شرط اصلی دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ از بانک ملت این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب این بانک واریز شود، بنابراین اگر حقوق شما از طریق بانک دیگری به حسابتان واریز می شود می‌توانید برای انتقال به بانک ملت با کارفرمای خود به توافق برسید.

رقم وام بدون ضامن بانک ملت بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان است.

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، وام فوری بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد. همچنین وام گیرنده باید حقوق بگیر بانک ملت باشد که خود ضمانت وام است.

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

مبلغ ماهانه هر قسط وام فوری بانک ملت ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید.

ارسال نظر: