کدخبر: 19468

شهاب حسینی | بازیگر ایرانی

شهاب حسینی شدیدا مجروح شد

عکس جدید شهاب حسینی با گریم جدید در فضای مجازی منتشر شد.

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی زاده 14 بهمن 1352 در تهران می باشد. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است.

شهاب حسینی

تولد و کودکی شهاب حسینی

شهاب حسینی اولین فرزند خانواده بوده و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد و اصالتا اهل تنکابن مازندران است. پدر او از دبیران آموزش وپرورش بوده که کتاب هایی را ترجمه و تالیف کرده است. او در دوران کودکی فرزند بسیار شیطانی بوده است.

شغل مادر و نقل مکان به خرم آباد

شهاب حسینی به علت شغل مادرش که یک امدادگر فعال بوده است به خرم آباد نقل مکان کرده بودند و تا 8 سالگی در این شهر زندگی می کردند.

تلاش برای مهاجرت به کانادا

شهاب حسینی که دو سال در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران درس خوانده بود به علت مهاجرت به کانادا و رفتن پیش عمویش که مقیم این کشور بوده از دانشگاه انصراف داد اما برای رفتن به کانادا به کارت پایان خدمت نیاز داشت. او بعد از گذراندن 18 ماه از خدمت خود دچار خونریزی معده شد و مشخص شد اصلا از ابتدا نباید به خدمت سربازی می آمده و به همین علت با 18 ماه خدمت معاف از سربازی شد.

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی در سن 22 سالگی ازدواج کرد و خیلی زود تشکیل خانواده داد.

پریچهر قنبری، همسر اول شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری که از همکاران خود در تئاتر بود آشنا شد و ازدواج کردند. اولین فرزند او 8 سال بعد از ازدواج در سال 1382 به نام محمدامین متولد شد و در سال 1390 دومین پسر آنها به نام امیرعلی به دنیا آمد. از سال 1399 شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری در هیچ مکانی دو نفره حضور پیدا نکردند و تمامی عکس های مشترکشان را از صفحه مجازی پاک کردند که به نوعی حکم تائید به شایعات درباره طلاق خود زدند.

ساناز ارجمند، همسر دوم شهاب حسینی

شهاب حسینی در 21 شهریور 1401 در اکران فیلم شین با حضور خانمی به نام ساناز ارجمند در کنار خود خبر ازدواج مجددش را به شکل رسمی تائید کرد. ساناز ارجمند متولد سال 1369 است و آشنایی این دو فرد بر سر پروژه برنامه همرفیق بوده که ساناز ارجمند در آنجا عکسی می کرده و بعد از ارتباط در شرکت سون اسکای شهاب حسینی استخدام شد.

ورود سید شهاب حسینی به عرصه هنر

او از سال 1371 با شرکت در کلاس های استاد سمندریان و انجام تمرین های مختلف در مدت یکسال به فنون بازیگری دست یافت. او بازیگری را از سال 1374 با تئاتر آغاز کرده و از 1377 به عنوان گوینده رادیو فعالیت کرد.

 

ارسال نظر: