کدخبر: 19783

مسمومیت بر اثر الکل | مشروبات الکلی

88 نفر در استان البرز بر اثر مصرف مشروب راهی بیمارستان شدند

جزئیات مسمومیت 88 نفر در استان البرز را در این صفحه بخوانید.

مسمومیت ۸۸ نفر در البرز 

یک منبع آگاه گفت: ۸۸ نفر از ساکنان منطقه اسلام آباد و حصارک شهرستان کرج به دلیل مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شدید شده و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام مطلع روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون چند نفر از این تعداد به دلیل شدت مسمومیت جان خود را از دست داده‌اند.

 

به گفته وی، این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است و مسمومان به بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند.

همچنین، برخی منابع غیر رسمی از فوت ۱۴ نفر از مسموم شدگان خبر می‌دهند اما مقامات رسمی اعلام دقیق تعداد فوتی‌ها را منوط به گرداوری اطلاعات تا دقایقی دیگر دانستند.

در همین ارتباط، رییس بیمارستان تامین اجتماعی استان البرز نیز گفت: ۲ نفر بر اثر مسمومیت شدید ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این بیمارستان جان خود را از دست دادند.

دکتر حسین بابکان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفت نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی به این بیمارستان انتقال داده شدند که بلافاصله تحت مداوا و دیالیز قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ۲ نفر از این تعداد براثر شدت مسمومیت جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر برای ادامه درمان به بیمارستان کوثر کرج منتقل شده اند.

به گفته بابکان، طبق بررسی ها افراد مسموم شده مشروبات الکلی از نوع متانول را مصرف کرده اند و سن آنها نیز ۲۰ تا ۵۰ سال است.

 

 

 

ارسال نظر: