کدخبر: 19807

وام فوری | وام فوری بانک سینا | وام 200 میلیونی

وام فوری با شرایط عالی | بانک سینا وام 200 میلیونی با کارمزد پایین و بازپراخت 3 ساله اعطا می کند

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «میعاد» این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام جزو تسهیلات ارزان قیمت بانک سینا است.

وام فوری برای آن دسته از افرادی که شدیدا به وجه نقد نیاز دارند در نظر گرفته شده است. وام فوری مشکلات زیادی را از مردم برطرف می نماید.وام فوری مجموعه ای از وام ها را شامل می شود. دولت برای کمک به مردم شرایط دریافت وام فوری را بسیار آسان کرده است.آخرین اخبار مربوط به وام فوری بانک سینا را در این صفحه بخوانید.

 

 

جزئیات وام فوری جدید 

  آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیونی بانک سینا هستند باید مدت سه ماه از خواب سپرده ایشان در بانک گذشته باشد. ضمنا این افراد باید حداقل 100 هزار تومان داخل سپرده خود نگهداری کنند تا امکان درخواست این تسهیلات را داشته باشند. ضمانت اصلی برای این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. البته فقط این ضمانت کافی نیست و متقاضیان باید سند ملکی به نام خود نیز داشته باشند و به بانک ارائه بدهند. ضمنا سند ملکی نباید در رهن بانک دیگری باشد. سود این تسهیلات 9 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد.

وام

 

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 75 تومان است. کل سود تسهیلات، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

بانک سینا بیست و هشتم اسفندماه سال 1387 مجوز فعالیت خود را دریافت کرد. این مجموعه به دلیل برخورداری از کارکنان باتجربه در خصوص ارائه خدمات به مشتریان، دقت در ارائه خدمات بانکی و درستکاری، داشتن پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک، جلب اعتماد مشتریان و گستردگی شعب در سراسر کشور مورد توجه قرار دارد.

گشایش انواع حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری، کوتاه مدت و بلندمدت، صدور انواع ضمانت نامه‌ها، ارائه خدمات ارزی شامل خرید و فروش ارز، حوالجات ارزی و … از جمله خدمات این مجموعه است.

در طرح ارغوان بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین ۲ تا ۶ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. البته فرد متقاضی باید خوش حساب باشد، هیچگونه چک معوقه بانکی یا برگشتی نداشته باشد. البته گواهی اشتغال اعم از جواز کسب یا فیش حقوقی و هرچه از این دست نیز از باقی مدارکی است که فرد می‌باید آنها را در دست داشته باشد و این شرایط همچنین برای ضامن‌ها نیز برقرار است و اعتبار آنان بسته به میزان دریافتی و درآمدهای ماهانه آنها خواهد بود.

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند.

این تسهیلات می تواند به ویژه برای مستاجران شرایط مناسبی را برای تامین افزایش شدید رهن خانه های استیجاری کمک کند و از آنجایی که نرخ تورم بر اساس پیش بینی های خوشبینانه رئیس کل بانک مرکزی حداقل در محدوده ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود، لذا دریافت این نوع تسهیلات نیز با نرخ های پیشنهادی و انتخابی منطقی است.

نرخ سود تسهیلات بر اساس این طرح انتخابی بوده و بسته به میزان سپرده گذاری شما ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد است. همچنین سقف تسهیلات برای افراد حقیقی ۲ میلیارد ریال و برای صاحبان کسب وکار ۵ میلیارد ریال است.

لذا با این اوصاف افرادی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارغوان بانک سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است که متقاضیان عادی با ایجاد سپرده قرض الحسنه از وام ۲۰۰ میلیون تومانی و افراد دارای پروانه کسب می توانند از وام ۵۰۰ میلیون تومانی بهره مند شوند.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ارغوان بانک سینا با نرخ سود ۲۰ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه، متقاضی باید در مجموع ۲۴۰ میلیون تومان بازپرداخت کند و برای درافت تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصدی در مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه باید ماهیانه ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان قسط بپردازد. کل سود این مقدار وام، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و جمع مبلغ وام و سود آن ۳۰۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان است.

هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و در صورتی که سند ملکی به عنوان ضمانت ارائه شود، وام گیرنده باید یک میلیون تومان به بانک پرداخت کند. اما اگر ضامن رسمی ارائه شود، مبلغ هزینه جانبی کاهش پیدا خواهد کرد و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

ارسال نظر: