کدخبر: 20010

اعطای وام فوری 150 میلیونی با شرایط فوق العاده برای این افراد | بدون نیاز به ضامن با یک برگ چک وام 150 میلیونی بگیرید

در طرح نهال بانک ملی افراد دارای حساب قرض‌الحسنه در نزد بانک ملی می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان اقدام کنند. این تسهیلات بدون سود و دارای ۴ درصد کارمزد است و شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

وام فوری برای آن دسته از افرادی که شدیدا به وجه نقد نیاز دارند در نظر گرفته شده است. وام فوری مشکلات زیادی را از مردم برطرف می نماید.وام فوری مجموعه ای از وام ها را شامل می شود. دولت برای کمک به مردم شرایط دریافت وام فوری را بسیار آسان کرده است. آخرین اخبار درباره وام فوری را در ین صفحه بخوانید.

مشتریانی که خواهان وام 300 میلیون تومانی بانک ملی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. متقاضیان این تسهیلات باید تنها چهار درصد کارمزد بپردازند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به 60 ماه می‌رسد. متقاضیان این تسهیلات نباید به هیچ عنوان بدهی معوق یا چک برگشتی ثبت شده در سیستم بانک مرکزی داشته باشند.

شرکت
بانک ملی
 
نام وام
نهال ملی
 
سود
4 %

این تسهیلات قرض‌الحسنه است

سقف وام
300 میلیون تومان
 
نوع ضمانت
ضامن رسمی
 
 
نیاز به سپرده
 
 
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
 
مسدودی سپرده
 
 
حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
 
قسط وام
5,524,957 تومان
 
کل سود وام
31,497,397 تومان
 
مجموع رقم وام و سود
331,547,397 تومان
 
سپرده جداگانه
-
 
هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

 
شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

در این طرح شما باید از قبل نزد بانک ملی دارای حساب بوده باشید. به طوریکه اگر حداقل تا ۶ ماه در نزد این بانک دارای حساب باشید و ۳ ماه بعد از آن نیز به صورت مداوم گردش حساب داشته باشید می‌توانید تا ۳ برابر سپرده خود و تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنید. بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه است و نیاز به ضامن رسمی، دارای جواز کسب یا سند ملکی دارد. سود این تسهیلات نیز بر اساس معدل حساب و ضریب برابری تسهیلات بین ۱ تا ۲۳ درصد است.

وام ۱۵۰ میلیونی سربازی به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که در حین خدمت گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای دریافت کرده باشند و حداکثر پنج سال از تاریخ پایان خدمت آن‌ها گذشته باشد. وام ۱۵۰ میلیونی سربازی که به‌اسم تسهیلات خوداشتغالی مشهور شده، مثل همه تسهیلات قرض‌الحسنه فقط شامل کارمزد چهار درصدی می‌شود و رقم اقساط آن در هر ماه بین یک میلیون و ۹۴۸ هزار تا دو میلیون و ۷۲۷ هزار خواهد بود.

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی سربازی

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلونی سربازی با سال گذشته تفاوتی ندارد و به‌شکل خلاصه در سه قسمت دسته‌بندی می‌شود. یکی از شرط‌های مهم این است که متقاضی تسهیلات باید گواهی مربوط در هر رشته‌ای مثل فرهنگی، هنری، صنعتی، کشاورزی، خدمات و ... را حین خدمت گذرانده باشد. شرط بعدی داشتن مدرک کارشناسی به بالاتر است و مورد سوم به این برمی‌گردد که متقاضی باید از هنرستان، دانشسرا یا آموزشگاه‌های علمی و کاربری فارغ‌التحصیل شده باشد.

وام ۱۵۰ میلیونی سربازی که به اسم تسهیلات خوداشتغالی معروف شده، به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که یا در حین خدمت هستند یا اینکه نهایتا پنج سال از تاریخ دریافت کارت پایان خدمات آن‌ها گذشته باشد.

شانس دریافت وام ۱۵۰ میلیونی سربازی چقدر است؟

وام سربازی پارسال فقط به ۱۴ درصد از متقاضیان واجد شرایط تعلق گرفته است. این خبر را موسی کمالی به‌عنوان مشاور قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستادکل نیرو‌های مسلح دو ماه قبل اعلام کرده و گفته سال گذشته قریب ۶۳ هزار متقاضی برای دریافت وام خوداشتغالی سربازی در سامانه سربازماهر ثبت‌نام کردند. آنطور که موسی کمالی می‌گوید از بین ۶۳ هزار متقاضی، حدود ۴۷ هزار نفر همه شرایط لازم برای دریافت تسهیلات را داشتند، اما وام سربازی در سال گذشته فقط به حدود شش هزار و ۵۰۰ نفر تعلق گرفته است. مشاور قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستادکل نیرو‌های مسلح مقصر را بانک‌ها دانسته و گفته به‌خاطر همکاری نکردن آن‌ها روند پرداخت تسهیلات تاخیر داشته است. گفته می‌شود امسال چیزی حدود دو هزار میلیارد تومان برای اختصاص تسهیلات ۱۵۰ میلیونی خوداشتغالی سربازی پیش‌بینی شده است. با این اوصاف در بهترین حالت امسال نزدیک ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر امکان دریافت وام ۱۵۰ میلیونی سربازی را خواهند داشت.

 

ارسال نظر: