کدخبر: 20043

فال تاروت کبیر امروز 26 مرداد ماه | با فال تاروت کبیر از کل اتفاقات روزت خبردار شو

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

فروردین

کارت تاروت: ملکه جام

شما به طرز شگفت انگیزی همیشه قوی هستید و صاحب نظر؛ اما وقتی مطمئنید که حق با شماست، کمی بیشتر از حد معمول صاحب نظر می شوید!

فردا، با تمام قوا پیش می روید و این تنها بدین دلیل است که اعتماد به نفس شما تضمین شده است و می دانید که کاری که باید انجام دهید، لازم و ضروری است.

اردیبهشت

کارت تاروت: یک سکه (وارونه)

ممکن است به همان اندازه که تلاش کرده اید، به آنچه می خواستید نرسیده اید. اما با وجود تمام احساس ناامیدی و غمی که دارید، نوری در انتهای این تونل وجود دارد.

در دل ناامیدی متوجه خواهید شد که مسیری جدید، شما را به جایی که قرار است باشید می رساند.

خرداد

کارت تاروت: برج

هیچ کس نمی تواند برای هر اضطرار یا بحرانی برنامه ریزی کند. اما شما می توانید با داشتن طرز فکری صحیح، از نظر ذهنی آماده باشید تا هر چیزی را که زندگی بر سر راه تان قرار می دهد، مدیریت کنید. آینده ممکن است نامشخص باشد، اما تنها عامل ثابت در زندگی، همیشه خود شما خواهید بود.

تیر

کارت تاروت: ابله

زندگی مسابقه ای است که می توانید در آن برنده شوید. یکی از الزامات این پیروزی، این است که از گذشته درس بگیرید، چیزهایی را که می دانید باید رها شوند، رها کنید، و از منطقه امن خود بیرون بیایید.

مرداد

کارت تاروت: دو شمشیر (وارونه)

شما آماده جهش و گرفتن یک تصمیم بزرگ هستید. شما در تمام طول راه به این موضوع فکر کرده اید. شما می دانید چه می خواهید، و تنها کاری که اکنون باید انجام دهید، این است که به دنبال آن بروید.

شهریور

کارت تاروت: ده شمشیر (وارونه)

نیش خیانت و دلشکستگی بالاخره بهبود می یابد. بالاخره می توانید نفس راحتی بکشید. دیگر اجازه ندهید که شخصی در گذشته، شما را تعریف کند. شما بر اندوه خود غلبه کرده اید و به جایگاه بهتری در زندگی خود رسیده اید.

مهر

کارت تاروت: پنج سکه (وارونه)

اگر مشکلات مالی را تجربه می کنید، یک راه آسان برای حل مشکلات شما وجود دارد. بودجه ای کنار بگذارید و به دنبال فرصت های درآمدزای جدید باشید تا معمای مالی خود را حل کنید.

آبان

کارت تاروت: شوالیه جام

وقتی افراد نسبت به چیزی احساس شدیدی داشته باشند، ممکن است تمایل بیشتری به بحث و جدل با دیگران پیدا کنند. شما نباید در این بحث و جدل ها درگیر شوید. با بیان موضع خود به صورت قاطع و محکم، از مشاجره اجتناب کنید.

آذر

کارت تاروت: قدرت (وارونه)

همیشه لازم نیست قوی ترین باشید. شما حق دارید که گاهی اوقات هم احساس ضعف کنید. این طبیعت انسان است. ممکن است محدودیت هایی را احساس کنید اما طاقت بیاورید؛ همه چیز رو به بهبودی خواهد رفت…

دی

کارت تاروت: هشت جام (وارونه)

اشک هایتان خشک شدند و دیگر برای کسی که قبلا در زندگی تان بود، گریه نمی کنید. این احساس فوق العاده ای است و اکنون آماده هستید که با افراد جدیدی در زندگی خود ملاقات کنید.

بهمن

کارت تاروت: خورشید (وارونه)

حتی پس از طوفانی ترین روزهای زندگی، رنگین کمان بالاخره پیدا خواهد شد. ممکن است در یک موقعیت منفی، نتوانید خوبی ها را ببینید، اما خوبی های زیادی وجود دارد.

اسفند

کارت تاروت: ده جام

فردا، روزی احساسی است! شما مستعد سیلی از احساسات هستید. ممکن است اشک بریزید اما این بدان معنا نیست که فرد ضعیفی هستید. اشک ریختن چیز خوبی است.

ارسال نظر: