کدخبر: 20049

فروش ویژه محصولات سایپا با شرایط بسیار ویژه | محصولات سایپا را بدون قرعه کشی و زیر قیمت کارخانه بخرید

امکان واریز وجه برای منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، فراهم شد.

شرکت سایپا در اطلاعیه‌ای زمان واریز وجه متقاضیان طرح جوانی جمعیت برای دو محصول شاهین و ساینا اس با اولویت بهار و تابستان ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

شرکت سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان طرح جوانی جمعیت که در خرداد ماه 1402 نسبت به انتخاب خودروهای شاهین و ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان بهار ۱۴۰۳ تعیین شده و در تاریخ 23 مرداد پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط جدول را دارا می‌باشند.

متقاضیان می‌توانند از روز سه‌شنبه 24 مرداد به مدت 3 روز با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

66

شرایط فروش سایپا

قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل مطابق مبلغ ذکر شده در قرارداد مشتریان تعیین می‌شود. با این توصیف باید توجه داشته باشید که احتمال افزایش قیمت هر یک از خودروهای عرضه شده در این طرح تا زمان تحویل به مشتریان وجود دارد. ضمن اینکه شرایط عمومی اعلام شده در بخش‌نامه سایپا به شرح زیر است:‌

هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام برای یک دستگاه خودرو است.

حداقل سن متقاضی برابر 18 سال و دارای گواهینامه پایه سوم است.

متقاضی نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشد.

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد.

قیمت امروز محصولات سایپا در بازار آزاد

فرارو نوشت: ساینا دنده‌ای و تیبا صندوقدار جزو ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر فعلی به‌حساب می‌آیند. هر دو خودرو در بازار آزاد معادل ۳۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شوند و خرید تیبا ۲ که به اسم تیبا هاچ‌بک معروف شده، ۳۴۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.

کوییک دنده‌ای ساده ۳۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و خرید کوییک دنده‌ای R حدود ۳۴۵ میلیون تومان آب می‌خورد.

کوییک پلاس با گیربکس اتومات ۴۰۵ میلیون تومان قیمت خورده و فروشنده‌های شاهین بابت گران‌ترین سواری داخلی سایپا ۵۷۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

قیمت روز محصولات سایپا را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید./تجارت نیوز

1

واریز وجه متقاضیان شاهین و ساینا در سامانه یکپارچه خودرو ویژه مادران آغاز شد

امکان واریز وجه برای منتخبان سایپا (شاهین و ساینا اس) در دومین طرح سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه خودرو در خردادماه امسال، منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که نوبت تحویل خودرو‌های آنها، بهار ۱۴۰۳ است. همچنین امروز (۲۳ مردادماه) از گروه خودروسازی سایپا پیامک دریافت کردند. می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه برای خودرو‌های ساینا اس و شاهین اقدام کنند.

امکان واریز وجه خودرو برای منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فراهم است. در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com فراهم شده است.

زمان تحویل خودروی شاهین تیر ماه تا شهریور ماه سال آینده و ساینا اس فروردین تا خرداد ماه سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: