کدخبر: 20053

جامپ تاریخی قیمت خودرو رقم خورد | آخرین قیمت خودرو امروز 28 مرداد

قیمت خودرو امروز 28 مرداد 1402 همانند دو روز پایانی هفته گذشته ثابت بود و هیچ گونه نوسانی را تجربه نکرد تا حجم معاملات بازار نیز تغییری نداشته باشد.

قیمت خودرو در اکثر روزهای هفته گذشته صعودی بود، اما در روز پایانی هفته، قیمت‌ها روند نزولی را در پیش گرفتند. مطابق با پیگیری‌های تجارت‌نیوز از نمایشگاه‌داران تهران، به واسطه افزایش قیمت‌هایی که در هفته گذشته رخ داد، حجم معاملات بازار افزایش یافت.

قیمت خودروهای داخلی

در بازار خودروهای داخلی، امروز و تا به این لحظه نوسانی رخ نداده و قیمت‌ها نیز تغییری نداشته‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، اقتصادی‌ترین محصول ایران خودرو در بازار امروز هیچ افزایش یا کاهش قیمتی را تجربه نکرد تا با قیمت نهایی 480 میلیون تومان در بازار معامله شود.

کوییک دنده‌ای S، رقیب سایپایی پژو 206 تیپ 2 نیز هیچ گونه تغییر قیمتی را تجربه نکرد تا در رقابت با رقیب خود عملکرد مشابهی داشته باشد. این محصول سایپا امروز با قیمت نهایی 347 میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، لوکس‌ترین محصول دنده‌ای ایران خودرو نیز همانند دیگر خودروها ثبات قیمتی خود را حفظ کرد و با عدد پایانی 748 میلیون توان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای‌مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز امروز سرنوشت مشابهی با بازار خودروهای داخلی داشته است و ثبات اصلی‌ترین رکن این بازار بوده است.

جک J۴ آپشنال، اقتصادی‌ترین خودروی مونتاژی ایران و کرمان موتور امروز بدون هیچ تغییر قیمتی با عدد پایانی 760 میلیون تومان در بازار معامله شد.

بسترن B۳۰، سدان چینی که ریشه آلمانی دارد در بازار امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و 100 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

چری آریزو ۵IE جدید توربو، سدان چابک و قدرتمند چینی همانند دیگر رقبایش بدون هیچ تغییر قیمتی با عدد نهایی یک میلیارد و 140 میلیون تومان در بازار حاضر شد.قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

برای پیش‌بینی بازار خودرو در هفته پیش‌رو باید منتظر اخبار جدید بود، یکی از عواملی که می‌تواند بر قیمت‌های بازار بسیار اثرگذار باشد، انتشار عمومی متن آئین‌نامه واردات خودرو است، از سوی دیگر انتشار جزئیات خبر دریافت پلاک ملی توسط چانگان‌های وارداتی سایپا نیز می‌تواند بر روند قیمتی بازار اثرگذار باشد.

ارسال نظر: