کدخبر: 20088

خبر خوش برای متقاضیان وام بانک ملت و پاسارگاد | وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن با کمترین سود و پرداخت آنی را از دست ندهید

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در تشریح فعالیت های صندوق گفت: در سال جاری وام های پرداختی تا سقف یکصد میلیون تومان به شرط داشتن رتبه اعتباری مناسب بدون ضامن تسهیلات پرداخت می شود.

نعمت الله رضایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: واحدهای اقتصادی خرد کوچک و متوسط نقش بسزائی در ایجاد اشتغال در کشور دارند؛ به طوریکه بیش از 80% اشتغال کشور توسط این واحدها ایجاد شده است، لذا حمایت از این گونه واحدها علیرغم حمایت از اشتغال، زمینه ساز افزایش تولید در کشور نیز خواهد بود.

وی افزود: در دنیای کنونی رویکرد کشورها بر فناور پایه نمودن امور است؛ صندوق کارآفرینی امید نیز با توجه به اینکه دارای مخاطبانی در پهنه سرزمین ایرانی به ویژه در مناطق روستایی و محروم بوده، ضرورت دارد فعالیت های خود را در بستر فناوری های جدید ارائه نماید به همین منظور در سال جاری پرداخت تسهیلات ضروری و تا پایان تابستان تسهیلات اشتغالزا نیز به صورت غیر حضوری و با سهل ترین تضامین به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت خواهد شد.

رضایی در خصوص آخرین اقدامات صندوق در مناطق محروم به ویژه استان سیستان و بلوچستان، گفت: استان های کم برخوردار از جمله استان سیستان و بلوچستان از مناطق ویژه مورد حمایت صندوق هستند؛ در سال جاری علیرغم اختصاص منابع به استان طبق روال معمول، تفاهم نامه ای جداگانه با استانداری سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از طرح های داخلی در منطقه سیستان که با خشکسالی بی سابقه روبه رو بوده، مبادله شده است و براساس این تفاهم نامه به متقاضیان تسهیلات اشتغالزا پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به استانداری و یا فرمانداری منطقه سیستان می توانند در فرآیند دریافت تسهیلات مربوطه قرار گیرند

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: این صندوق از سال گذشته حمایت از طرح های دانش بنیان را در دستور کار خود قرار داده و طی تفاهم نامهای با معاونت علمی از طرح های واجد شرایط حمایت نموده؛ در سال جاری نیز در فرآیند معرفی طرح ها از دستگاه های اجرائی، طرح های دانش بنیان در اولویت برای پرداخت تسهیلات می باشند.

وی در خصوص نحوه وثیقه گذاری مشتریان در صندوق، افزود: صندوق کارآفرینی امید متناسب با میزان تسهیلات و سرمایه گذاری در طرح های اشتغالزا وثایق و تضامین دریافت می کند؛ لکن در سال جاری وام های پرداختی تا سقف یکصد میلیون تومان به شرط داشتن رتبه اعتباری مناسب بدون ضامن تسهیلات پرداخت می شود و متقاضیان و وام گیرندگان براساس رتبه اعتباری تا سقف یک میلیارد تومان نیز با چند نفر ضامن می توانند دریافت نمایند.

رضایی خاطرنشان کرد: اخذ تضامین ملکی برای وام های پرداختی بر اساس میزان تسهیلات صورت می پذیرد./ تسنیم

شرایط دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد به منظور حمایت از مشتریان خود و برای رفع کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام «کاپ کارت» تبیین کرده است. مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش رده، آن دسته از مشتریان بانک پاسارگاد که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند. ضمنا افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از میانگین حساب آن‌ها گذشته باشد. سود این تسهیلات با توجه به ضریب برابری آن بوده و حداکثر 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی است.

با توجه به مبلغ وام،حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است. کل سود تسهیلات، 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 260 میلیون و 297 هزار و 248 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که هر فرد تنها یک بار امکان استفاده از کاپ کارت بانک پاسارگاد را دارد و نمی‌توانند از منافع این طرح چندین بار استفاده کند.

نگاهی به برخی از خدمات بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد از سال 1384 با سرمایه 350 میلیارد تومانی به دنیای بانکداری وارد شد و هم اکنون با سرمایه بالغ بر هزار و 310 میلیارد تومان فعالیت دارد.

هم اکنون بانک پاسارگاد انواع خدمات بانکی اعم از افتتاح سپرده‌ها، تسهیلات و تعهدات، امور ارزی، صندوق امانات و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این مجموعه در ارائه انواع تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی همواره پیشگام بوده و در این خصوص خدمات مناسبی را برای متقاضیان تبیین کرده است./ کاماپرس

راهنمای دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲

بانک ملت امکان دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ را فراهم کرده است.

مشتریان بانک ملت می‌توانند وام بدون ضامن دریافت کنند. سقف وام فوری بدون ضامن این بانک ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام بانک ملت را می‌خوانید.

 شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن

شرط اصلی دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ از بانک ملت این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب این بانک واریز شود، بنابراین اگر حقوق شما از طریق بانک دیگری به حسابتان واریز می شود می‌توانید برای انتقال به بانک ملت با کارفرمای خود به توافق برسید.

سقف وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ بانک ملت

رقم وام بدون ضامن بانک ملت بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان است.

ضامن وام فوری بانک ملت

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، وام فوری بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد. همچنین وام گیرنده باید حقوق بگیر بانک ملت باشد که خود ضمانت وام است.

سود وام فوری بدون ضامن بانک ملت

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

قسط وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲

مبلغ ماهانه هر قسط وام فوری بانک ملت ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید./اقتصادآنلاین

ارسال نظر: