کدخبر: 20095

باهوش ها بیان تو 5 ثانیه بگین جواب چی میشه | عدد گم شده را تو 5 ثانیه پیدا کنید

آیا می توانید عدد گم شده را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

ببینید آیا می توانید عدد گم شده را در این 5 ثانیه پیدا کنید یا خیر! آماده، تنظیم، برو - وقت آن است که مغز خود را آزمایش کنید!

به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید این معما را حل کنید یا خیر. بازی های فکری برای بهبود مهارت های شناختی و تیز نگه داشتن ذهن شما عالی هستند.

مشکل در این واقعیت نهفته است که اغلب بیش از یک پاسخ ممکن وجود دارد. برای حل این چالش، باید الگوها را شناسایی کرد و از استدلال قیاسی برای محدود کردن احتمالات استفاده کرد.

درک درستی از مفاهیم ریاضی مانند جمع، تفریق، ضرب و تقسیم ضروری است. اگر این روش ها به درستی به کار گرفته شوند، می توان عدد گم شده را در 5ثانیه پیدا کرد.

بازی های فکری پازل هایی هستند که برای یافتن پاسخ صحیح از شما می خواهند از منطق، مهارت های حل مسئله و تفکر خلاق استفاده کنید.

کسانی که دارای اعداد گم شده در یک دنباله منطقی هستند، از شما می خواهند که خارج از چارچوب فکر کنید و به دنبال الگوها یا سرنخ ها باشید.

همانطور که روی بازی های فکری کار می کنید، توانایی شما برای تمرکز و تمرکز و همچنین مهارت های کلی حل مسئله شما بهبود می یابد.

بازی های فکری نیز برای تقویت خلاقیت و تخیل شما عالی هستند. با تمرین، در حل این معماها سریعتر خواهید بود.

اگر می خواهید مهارت های خود را حتی بیشتر آزمایش کنید، چرا چالش روز را امتحان نکنید؟ وب سایت ما را هر روز برای یک بازی فکری جدید بررسی کنید و ببینید آیا می توانید الگوی پنهان را پیدا کنید یا عدد گم شده را در دنباله پیدا کنید.

راه حل

ما کد را شکستیم! در این مربع جادویی، مجموع اعداد هر سطر، ستون و مورب برابر با 15 است.

به عنوان مثال، مجموع ردیف اول (2 + 9 + 4) برابر با 15 است، همانطور که مجموع ستون اول (2 + 7 + 6) و مورب اصلی (2 + 5 + 8) برابر است.

ما به همه کسانی که این چالش را در کمتر از 5 ثانیه حل کردند تبریک می گوییم!

تست هوش

 

ارسال نظر: