کدخبر: 20368

مهران مدیری | مهران مدیری بیوگرافی

شغل جدید مهران مدیری بعد از ممنوع الکاری | مهران مدیری مجری هواشناسی شد

در حالی که چندی پیش خبر ساخت مجموعه جدید «اسکار» به کارگردانی مهران مدیری برای شبکه نمایش خانگی منتشر شد، گزارش رسانه ها حاکی است ساترا با صدور مجوز‌ مخالفت کرده است!

به گزارش پایگتاه خبری جایگاه 8: در ادامه ویدئویی جالب از  مهران مدیری را مشاهده می کنید .در چند روز اخیر خبری مبنی بر ممنوع الکار شدن مهران مدیری منتشر شد که خود این بازیگر این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.مهران مدیری علاقه ای به صحبت درباره زندگی خصوصی اش ندارد.در ادامه برای بیشتر آشنا شدن با مهران مدیری با ما همراه شوید.

در حالی که چندی پیش خبر ساخت مجموعه جدید «اسکار» به کارگردانی مهران مدیری برای شبکه نمایش خانگی منتشر شد، گزارش رسانه ها حاکی است ساترا با صدور مجوز‌ مخالفت کرده است!

ظاهرا صداوسیما به ساترا اعلام کرده به خاطر تعهد مهران مدیری به تلویزیون و شبکه نسیم بابت تولید برنامه، تا تعهد ویژه برای تولید برنامه از او اخذ نشده، مجوز هیچ فعالیتی در نمایش خانگی به او داده نشود!

تعارض منافعی که بارها از سوی دلسوزان و اهالی سینما نسبت به آن تذکر داده شده بود و رئیس صداوسیما و ساترا آن را رد کرده بودند حالا به وضوح خود را نشان داده و صداوسیما از قدرت خود در سازمان بدون قانون ساترا برای گروکشی آنتن استفاده می کند!مهران مدیری

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

 

ارسال نظر: