کدخبر: 20374

تغییر شوکه کننده نازنین بیاتی با این رنگ موی جدید | خانم از وقتی عمل زیبایی کرده کلا یه آدم دیگه شده

نازنین بیاتی بازیگر و طراح دکور ایرانی امسال به سن 31 سالگی می رسد که هم اکنون در دسته بهترین و زیباترین بازیگران زن ایرانی قرار دارد و در این مقاله قصد داریم شما را با بیوگرافی کامل نازنین بیاتی و همسرش بیشتر آشنا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز: نازنین بیاتی در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، نازنین بیاتی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. نازنین بیاتی  مجرد است و یکی از بازیگران بی حاشیه سینما و تلویزیون ایران است نازنین بیاتی عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که نظر کاربران را به خودش جلب کرده است.

نازنین بیاتی بازیگر و طراح دکور ایرانی امسال به سن 31 سالگی می رسد که هم اکنون در دسته بهترین و زیباترین بازیگران زن ایرانی قرار دارد و در این مقاله قصد داریم شما را با بیوگرافی کامل نازنین بیاتی و همسرش بیشتر آشنا کنیم. تاریخ تولد نازنین بیاتی 15 دی ماه سال 1368 و زاده شهر تهران است که علاوه بر بازیگری، صداپیشه و طراح لباس شکرستان بوده است. وی از کودکی علاقه زیادی به نقاشی و آرتیست شدن را داشت و خیلی زود توانست به آرزوی قلبی اش برسد.


 

ارسال نظر: