کدخبر: 2256

طرح پیش‌فروش ایران خودرو ویژه عید غدیر +شرایط و نحوه ثبت نام

اقتصادنیوز :‌طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۰، ویژه عید غدیرخم از فردا چهارشنبه، ششم مرداد آغاز می‌شود.

به نقل از خبرآنلاین،‌ ایران خودرو در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر خم، پنج محصول خود را در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله، از فردا به مدت چهار روز عرضه می‌کند.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پنج محصول عرضه شده در این طرح است. مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی که با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود، تعیین خواهند شد.

طـرح پـیش فـروش عـادی (حـداکثر ۱۲ ماهـه) محصـولات ایـران خودرو (بـا روش قرعـه‌کشـی) از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ششم مرداد ۱۴۰۰ شروع و تا روز شنبه مورخ نهم مرداد ادامه می‌یابد.

در این طرح پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه می شود. موعد تحویل تمامی خودروها از خرداد تا مرداد ماه سال آینده تعیین شده است.

محصولات ایران خودرو

شرایط عمومی بخشنامه:

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲ .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴ .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

۷ .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸ .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹ .گارانتی خودرو پس از پنج ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقی می‌ماند و پس از تسویه حساب مشتری و فک رهن تحویل مشتریان گرامی خواهد می‌شود.

نکته۱: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نیست.

نکته۲: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام کنند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا سه سال امکان ثبت نام در کلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را ندارند.

نکته۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نمی‌شود.

ارسال نظر: