کدخبر: 2268

قیمت سکه امروز 6 مرداد 1400 چقدر شد؟

​قیمت سکه امامی عصر روز گذشته روی مرز 11 میلیون تومان متوقف شد. مرزهای حساس سکه در این مقطع 11 میلیون و 200 هزار تومان و 10 میلیون و 800 هزار تومان عنوان می‌شدند.

قیمت سکه امامی عصر روز گذشته روی مرز 11 میلیون تومان متوقف شد. مرزهای حساس سکه در این مقطع 11 میلیون و 200 هزار تومان و 10 میلیون و 800 هزار تومان عنوان می‌شدند.

قیمت سکه در شروع معاملات امروز 11 میلیون و 120 هزار تومان بود. در ساعت 11 و 50 دقیقه صبح به وقت ایران قیمت طلای جهانی 1805 دلار بود، اما با فرکانس بالایی نوسان می‌کرد، نرخ دلار نیز در این مقطع 25 هزار و 260 تومان بود. با این حساب اندازه حباب سکه نزدیک به 3.6 درصد به دست می‌آمد که نسبتا بزرگ بود.

به نظر می‌رسد وضعیت تقاضا سکه در این روزها قدری تغییر کرده است و از حالت پایدار خارج شده است، زیرا انتظارات افزایشی در بازار سکه رشد کرده و اندازه حباب سکه قدری بزرگ شده است. (سکه در پایان معاملات نیمه اول روز روی 11 میلیون و 100 هزار تومان قرار گرفت)

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت دلار آمریکا که عصر روز گذشته روی 25 هزار و 120 تومان قرار داشت، در شروع معاملات امروز از مرز 25 هزار و 200 تومان عبور کرد. سکه امامی رشد کرد و بالای 11 میلیون و 100 هزار تومان قرار گرفت. همراه با رشد قیمت سکه اندازه حباب آن بزرگ شد.

قیمت انواع سکه در بازار اعلام شد 

قیمت سکه

قیمت سکه امروز افزایش را تجربه کرد و با رشد ۰.۵ درصدی به ۱۰۹۴۵۰۰۰ (ده میلیون و نهصد و چهل و پنج هزار) تومان رسید.

امروز سکه امامی با رشد ۱.۴۴ درصدی به ۱۱۱۰۵۰۰۰ (یازده میلیون و یکصد و پنج هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ نیم سکه

در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۵۰۰۰ تومان افزایش، ۵۹۰۵۰۰۰ (پنج میلیون و نهصد و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ ربع سکه

امروز ربع سکه با رشد ۰.۸۱ درصدی به ۳۶۸۰۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و هشتاد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی، امروز به ۲۲۶۰۰۰۰ (دو میلیون و دویست و شصت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

دلار در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۳۹ درصدی، از ۲۵۱۲۰ (بیست و پنج هزار و یکصد و بیست ) تومان به ۲۵۲۲۰ (بیست و پنج هزار و دویست و بیست ) تومان رسید.

ارسال نظر: