کدخبر: 2283

دعوای محسن چاوشی و خواننده معروف بالا گرفت

به مناسبت اتفاق‌هایی که اخیرا در خوزستان روی داد، محسن چاووشی خواننده خوزستانی متنی را در فضای مجازی منتشر کرد و مطالبی را در مورد برخی تحرکات تجزیه طلبان گوشزد کرد.

محسن چاووشی از خوانندگان خوزستانی کشورمان است. در امور خیر و آزادی زندانیان هم محسن چاووشی بسیار دخیل است. هنوز فیلم سینمایی سنتوری با صدای محسن چاووشی در یادها ماندگار است. مسائل بی آبی و وضعیت اسفناک استان خوزستان از دید محسن چاووشی هم پنهان نماند. در همین راستا محسن چاووشی و مهدی یراحی درگیر شدند که در ادامه جزئیاتش را می خوانید.

به مناسبت اتفاق‌هایی که اخیرا در خوزستان روی داد، محسن چاووشی خواننده خوزستانی متنی را در فضای مجازی منتشر کرد و مطالبی را در مورد برخی تحرکات تجزیه طلبان گوشزد کرد.

حال مهدی یراحی دیگر خواننده خوزستانی نسبت به مطالب محسن چاووشی در توییتر واکنش نشان داده است.

محسن چاووشی و مهدی یراحی سابقه درگیری در فضای مجازی را با هم دارند.

سابقه درگیری مهدی یراحی و محسن چاوشی

محسن چاوشی

مهدی یراحی نیز که اصالتا از اعراب اهل خوزستان بوده و از خوانندگان موفق عرصه موسیقی این روزهای کشور است قطعات معروف و پرمخاطب زیادی داشته است؛ کافی است که در نت به جست و جوی آهنگ‌های مهدی یراحی و آلبوم مهدی یراحی بپردازید تا به سادگی کارهای گوشنواز و شنیدنی وی را پیدا کرده و گوش دهید.

مهدی یراحی با انتشار آهنگ پاره سنگ مورد انتقاد قرار گرفته و از شایعه‌های زیادی مبنی بر ممنوع الکار شدن مهدی یراحی در بستر فضای مجازی به صورت زنجیروار پخش شده است. مهدی یراحی چندی پیش با حضور در برنامه تهران من وقتی متحمل فشار زیادی شد به قطعه مسلخ محسن چاوشی اشاره کرد و کار محسن چاوشی را نژاد پرستانه و ضدعرب خواند و گفت با این حال اتفاقی برای محسن چاوشی نیوفتاده است.

درگیری‌های اینترنتی طرفداران محسن چاوشی و مهدی یراحی

محسن چاوشی

همین اتفاق باعث بوجود آمدن درگیری‌های اینترنتی طرفداران محسن چاوشی و مهدی یراحی شده که طرفداران محسن چاوشی به مهدی یراحی اعتراض کرده اند.

محسن چاوشی هنرمندی است که تنها یکبار در محافل عمومی حاضر شده و نکته قابل اشاره و جالب ماجرا آنجاست که اولین و تنها حضور محسن چاوشی در محافل عمومی در کنسرت مهدی یراحی بوده است و همین موضوع بحث صحبت‌های مهدی یراحی در برنامه تلویزیونی و اتهام نژاد پرستانه بودن قطعه مسلخ محسن چاوشی را پر رنگ‌تر و جالب‌تر می‌کند!

مهدی یراحی، ۲۳ آبان ۱۳۶۰ در اهواز متولد شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. در سن ۱۰ سالگی همزمان با شرکت در مسابقات قرآن، به موسیقی گرایش پیدا کرد. او پس از پایان تحصیلات دورهٔ راهنمایی به آموختن موسیقی نزد «علی کسرائی» پرداخت و نواختنِ سازهای گیتار و پیانو را فراگرفت. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ کارگردانی سینما به پایان برد و پس از مهاجرت از اهواز به تهران، نخستین آلبوم موسیقی خود با عنوان هجرت را به صورت غیررسمی و بدون داشتنِ مجوز، در سال ۱۳۷۹ منتشر کرد. پس از آن در سال ۱۳۸۵ دو آلبوم دیگر روانه بازار کرد این دو آلبوم نیز مجوز نگرفت. مجوز نگرفت. مهدی یراحی در سال ۱۳۹۰، نخستین آلبوم رسمی خود را با عنوان منو رها کن منتشر کرد و با اجرای تیتراژ برنامه تلویزیونی ماه عسل به شهرت رسید.

او از دی ۱۳۹۷ توسط وزارت ارشاد و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (به دلیل پوشیدن یونیفورم کارگران بازداشت‌شده در اعتراضات کارگری ۱۳۹۷ خوزستان در کنسرت و انتشار نماهنگ انتقادی پاره‌سنگ) ممنوع‌الکار و ممنوع‌التصویر شد.پس از گذشت شش ماه و رفع ممنوعیت از کار در ۲۶ تیر ۱۳۹۸، بار دیگر در بهمن ۱۳۹۸ پس از تقدیم اجرای یکی از آهنگ‌هایش به کشته‌شدگان اعتراضات آبان ۱۳۹۸ ایران و همچنین سخنان اعتراض آمیزش طی کنسرت‌های اهواز و کرج ممنوع‌الفعالیت شد.

ارسال نظر: