کدخبر: 2335

مزایای اجاره خودرو در هنگام مسافرت

مسافرت با اتوبوس، قطار و هواپیما به جای خودرو شخصی، گزینه‌های خوبی برای رسیدن بی دردسر به مقصد محسوب می‌شوند، البته تا قبل از رسیدن به آن! نداشتن ماشین شخصی یا تصمیم بر نبردن آن به هنگام مسافرت، همیشه در شهر مقصد مسافران را دچار مشکلات زیادی می‌کند

رفتن به مسافرت همیشه یکی از پرطرفدارترین تفریح‌ها میان مردم بوده است. تجربه دیدن محله‌های جدید پر از شگفتی و نادیده‌ها و آشنایی با فرهنگی متفاوت و غالباً جالب، همیشه برای افراد جالب توجه بوده و خواهد بود چرا که این تفاوت‌ها هستند که جهان را زیبا و خواستنی می‌کنند و به آن معنا می‌بخشند. مسافرت با اتوبوس، قطار و هواپیما به جای خودرو شخصی، گزینه‌های خوبی برای رسیدن بی دردسر به مقصد محسوب می‌شوند، البته تا قبل از رسیدن به آن! نداشتن ماشین شخصی یا تصمیم بر نبردن آن به هنگام مسافرت، همیشه در شهر مقصد مسافران را دچار مشکلات زیادی می‌کند. مشکلاتی که ممکن است شادی و لذت سفر را به کلی از بین ببرند. اجاره خودرو بدون راننده راهکاری کلیدی و مناسب برای حل این مشکلات است. در این مطلب از مزایای اجاره خودرو در مسافرت‌ها خواهیم نوشت؛ پس تا انتها همراه ما باشید‌.

مزایای اجاره خودرو

صرفه جویی در وقت و زمان

معمولاً افراد در مواقعی که خودرو شخصی‌ در دسترس ندارند به دو راهکار معمول که در ادامه آورده شده‌اند روی می‌آورند. از جمله:

  • استفاده از تاکسی

رفت و آمد با تاکسی معمولاً شایع‌ترین راهکار است، اما راهکاری زمان‌بر. وقتی در یک شهر غریب هستید برای حرکت از هتل و محل اقامتتان، ابتدا باید دنبال شماره‌ تاکسی باشید. اگر در هتل باشید معمولاً پذیرش هتل این کار را برای شما انجام می‌دهد اما اگر نباشید دردسرهای پیدا کردن یک تاکسی مطمئن بیشتر می‌شود. در هر دو صورت شما زمانی برای خبر کردن تاکسی باید صرف کنید و زمان قابل توجهی را نیز باید به منتظر ماندن برای آن اختصاص دهید. در این صورت شما زمان زیادی از هر روز و هر جا به جایی را باید به این منظور صرف کنید. منتظر ماندن‌های طولانی به خصوص در فصول زمستان و تابستان امری خسته کننده و آزاردهنده است در صورتی که با اجاره خودرو در شهر مقصد، می‌توانید در هر زمانی بدون معطلی به هر جا که می‌خواهید بروید.

  • حمل و نقل عمومی

استفاده از حمل و نقل عمومی در شهری که با آن آشنایی ندارید علاوه بر زمان‌بر بودن، ممکن است خطرناک نیز باشد. چرا که در شهری که از محل ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌هایش خبر ندارید ممکن است گم شوید و با موقعیت‌های سردرگم کننده رو به رو شوید. اگر هم که بخواهید با اطلاعات کامل با حمل و نقل عمومی همراه شوید باید زمان زیادی را هر بار برای خواندن نقشه و چک کردن محل توقف و ایستگاه‌های مترو و اتوبوس صرف کنید که این زمان بخش قابل توجهی از کل زمان مسافرت شما خواهد بود. زمان‌های مصرفی برای پیاده روی‌های طولانی تا محل ایستگاه‌ها، منتظر ماندن برای رسیدن وسیله حمل و نقل و سرعت جا به جایی کم آنها نسبت به خودرو شخصی نیز زمان‌های چشمگیری هستند به طوری که ممکن است تا حدود یک چهارم زمان گشت و گذارهای شما به آنها اختصاص داده شود.

در این صورت نیز با اجاره خودرو می‌توان زمان صرف شده برای یافتن وسیله برای محل انتخابی را در آنجا گذراند و از زمان مسافرت به خوبی بهره برد.

آزادی و کشف بیشتر

در صورت استفاده از تاکسی و حمل و نقل عمومی شما برای گشت و گذار در مسافرت محدود خواهید شد چرا که رفتن به مکان‌های نابی نظیر رستوران‌های کوهستانی، آبشارهای زیبا در دل کوهستان‌ها، دشت‌هایی با چشم انداز خیره کننده و ... معمولاً با استفاده از حمل و نقل عمومی و یا تاکسی میسر نیست. در اینجا است که اجاره خودرو باز هم به عنوان یک راهکار مناسب به کمک شما می‌آید. در صورت داشتن یک خودرو در اختیار خودتان، می‌توانید به هر جا که می‌خواهید بروید و از تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر مقصد نهایت استفاده و لذت را ببرید. در صورت اجاره ماشین، شما آزادید به هر جایی بروید و از دیدن مکان‌های مورد نظر نهایت لذت را ببرید. 

آسایش و راحتی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند تنها می‌توانند در شهر مقصد خودرو اجاره کنند در صورتی که این باور اشتباهی است. افراد می‌توانند در شهر مبدا یک خودرو اجاره کنند که از ابتدا تا انتهای مسافرت با آنها همراه باشد‌ و پس از برگشت از مسافرت آن را تحویل دهند. این قابلیت برای افرادی که خودرو شخصی ندارند و مسافرت به زمانی افتاده که که ماشینشان در دسترس نیست بسیار خوب است. مسافرت با اتوبوس، قطار و هواپیما در مواردی می‌تواند راحتی شما و همراهانتان را تحت شعاع قرار دهد. در صورت استفاده از خودرو اجاره‌ای برای مسافرت‌هایتان می‌توانید ماجراجویی‌هایتان را حین سفر را به نهایت برسانید، با صدای بلند با همراهانتان صحبت کنید، کل مسیر را بگویید و بخندید بدون اینکه مزاحم کسی شوید یا دیگران مزاحم شما شوند.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از نیازهایتان یک ماشین به صرفه اجاره کنید. به عنوان مثال اگر برای مسافرت بیش از یک خانواده هستید می‌توانید یک ون اجاره کنید و همه با هم در یک مکان به جاده بزنید و از در کنار هم بودن بهره بیشتری ببرید، که این ایده از لحاظ اقتصادی نیز به سود هر خانواده خواهد بود.

شرایط اجاره خودرو

تجربه مسافرت و گشت و گذار با ماشین‌های لوکس و رویایی مسئله‌ای معمولی نیست. با اجاره ماشین می‌توانید این تجربه جالب را برای خود و همراهانتان رقم زنید و سفر فراموش نشدنی‌ای را داشته باشید. اجاره خودرو در تهران و شهرستان‌ها امروزه بسیار پرطرفدار شده و افراد زیادی به دلیل مزایای بی‌شمار آن به فکر امتحان کردن آن می‌افتند؛ اما باید بدانید که برای اجاره خودرو باید قوانینی را پشت سر گذاشت که این امر نشان‌دهنده‌ی اعتبار مکان اجاره خودرو می‌باشد چرا که به عنوان ضمانت، شما باید موارد مهمی نظیر کارت شناسایی و چک یا سفته به میزان قیمت روز خودرو تحویل دهید. این امر میسر نمی‌شود جز با وجود سایت‌های معتبر حرفه‌ای در این حیطه‌ی کاری. بنابراین بهتر است برای اجاره خودرو به مراکز و سایت‌های معتبر مراجعه نمایید‌.

سپریس، بهترین و معتبرترین سایت برای اجاره خودرو

اگر به دنبال سایتی معتبر جهت اجاره خودرو هستید با سایت سپریس آشنا شوید. در سایت سپریس به آدرس اینترنتی http://sepris.com شما می‌توانید برای اجاره انواع و اقسام مختلف خودروها را در تمامی شهرهای ایران اقدام نمایید. بدین معنی که برای اجاره خودرو در اصفهان، تهران، شیراز، تبریز و... می‌توانید به سپریس مراجعه کرده و در آن با اطمینان کامل خودروی مد نظر و مورد نیاز خود را برای هر مدت زمانی که می‌خواهید اجاره کرده و از آن استفاده نمایید

ارسال نظر: