کدخبر: 2462

این مرد را می شناسید؟؛ او پلیس نیست مراقب باشید!

سارق مامور نما که در کرج دست به سرقت می زد دستگیر شد.

مامور قلابی در کرج دستگیر شد. عکس مامور قلابی پخش شد. مامور قلابی سارق هم بود. تلاش کارآگاهان برای کشف سرقت های صورت گرفته توسط مامور قلابی ادامه داشته است. این مامور قلابی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان با اعلام این خبر بیان کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده سارقان تحت عنوان مامور، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در تحقیقات خود یکی دیگر از اعضای این باند را در سطح شهرستان کرج شناسایی کردند.

بازداشت مامور قلابی در کرج

به گزارش رکنا، وی افزود: در ادامه کارآگاهان با بهره گیری از اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در شهر کرج را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: تلاش کارآگاهان برای کشف سرقت های صورت گرفته توسط این فرد ادامه داشته و در اخبار بعدی نتایج تحقیقات اعلام خواهد شد.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال انجام سرقت های متعدد توسط این متهم، دستور قضائی انتشار بدون پوشش این فرد توسط مقام های قضائی در رسانه های جمعی صادر شده، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند.

ارسال نظر: