کدخبر: 2473

اخبار روز/اخبار مهم روز/اخبار حوادث

معلم بی رحم مرد جوان را تکه تکه کرد و خورد/جزئیات قتل

دادستانان می‌گویند متهم قربانی‌اش را که یک مکانیک ۴۳ ساله بوده در یکی از سایت‌های دوست‌یابی آنلاین پیدا کرده است.

محاکمه یک معلم ۴۱ ساله آلمانی که متهم است مرد دیگری را کشته و تکه‌هایی از بدن او را خورده است، روز سه شنبه ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) در برلین آغاز شد.

دادستانان می‌گویند متهم قربانی‌اش را که یک مکانیک ۴۳ ساله بوده در یکی از سایت‌های دوست‌یابی آنلاین پیدا کرده است. بنا به گزارش خبرگزاری دولتی آلمان، مظنون ابتدا بدن مرد را در آپارتمانش در برلین خرد کرده و سپس تکه‌های آن را در محله‌های مختلف شهر پخش کرد.

پلیس هفته‌ها به دنبال مکان فرد مفقود شده می‌گشت تا اینکه با کمک سگ‌های ردیاب تعدادی از استخوان‌های او در جنگلی در شمال پایتخت یافت شد. پلیس با توجه به اینکه استخوان‌های پیدا شده به کلی عاری از گوشت بوده، مظنون به آدم‌خواری شده است.

 

روزنامه «بیلد» پیشتر به نقل از پلیس برلین گزارش داده بود پلیس با بررسی داده‌های تلفن مرد مقتول توانسته یک راننده تاکسی که او را به منزل مرد متهم برده بود، شناسایی کند.

کارآگاهان همچنین با بررسی داده‌های یک سایت اینترنتی دریافته بودند که مقتول و متهم با یکدیگر قرار ملاقات گذاشته بودند. سخنگوی اداره کاراگاهان پلیس برلین به رسانه‌ها گفته بود: «فرد مظنون به آدمخواری علاقه داشته است. او در اینترنت درباره این موضوع جستجو کرده بود.»

پلیس می‌گوید هیچگونه شواهدی در دست نیست که نشان دهد مقتول با رضایت خودش خوراک فرد متهم شده باشد.

پیشتر رسانه‌های آلمان گفته بودند یک دستگاه اره استخوان‌بری و حجم زیادی سود سوزآور همراه با رد خون در انباری خانه معلم ریاضی و شیمی کشف شده است. اسامی فرد متهم و قربانی به دلیل حفظ حریم خصوصی منتشر نشده است.

انتظار می رود محاکمه متهم در دادگاه ایالتی برلین تا اواسط ماه اکتبر ادامه داشته باشد.

قبل از این نیز در سال ۲۰۰۶ دادگاهی در آلمان فردی به نام آرمین میویس را در پرونده قتل و خوردن مردی که به صورت آنلاین ملاقات کرده بود، محکوم کرد. این فرد در حال حاضر در زندان است و حکم حبس ابد خود را می‌گذراند.

ارسال نظر: