کدخبر: 2630

پلیس راهور خبر داد؛ چند هزار خودرو در تعطیلات اخیر جریمه شدند؟

تسنیم/ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از جریمه ۶۰۰ هزار خودرو به دلیل تردد غیرمجاز بین استانی و تردد شبانه در تعطیلات ۶ روزه اخیر خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به کاهش قابل توجه ترددهای جاده‌ای در تعطیلات ۶ روزه اخیر، در این رابطه اظهار کرد: در مجموع از ساعت ۱۲ ظهر ۲۴ مرداد تا پایان روز ۳۰ مرداد در مجموع در جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۴۵ درصدی تردد بودیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: میانگین تردد در جاده‌های شمالی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۶۲ درصد کاهش داشت.

وی تصریح کرد: به طور مثال، در مدت مذکور تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تهران ـ قم ۷۴ درصد، آزادراه کاشان ـ اصفهان ۶۰ درصد، آزادراه قزوین ـ رشت ۸۳ درصد و جاده کرج ـ چالوس ۸۶ درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی درباره میزان جریمه‌های صورت گرفته به دلیل تخلفات کرونایی در ایام مذکور نیز گفت: در تعطیلات ۶ روزه حدود ۶۰۰ هزار خودرو به دلیل تردد شبانه و تردد غیرمجاز بین استانی جریمه شدند.

شیرانی از همراهی خوب هموطنان برای منع تردد در تعطیلات اخیر تقدیر و تشکر کرد و گفت: این کاهش ترددها بدون همراهی مردمی امکان‌پذیر نبود و بسیاری از مردم در این ایام از سفر پرهیز کردند. البته ترددها هیچ وقت به صفر نمی‌رسد زیرا ناوگان حمل و نقل عمومی، بار و خودروهای دارای مجوز، در جاده‌ها تردد خواهند داشت.

ارسال نظر: