کدخبر: 2676

کارکنان دولت|خبر مهم برای کارکنان دولت

خبر مهم برای کارکنان دولت|اطلاعات حقوق تا ۱۵ آذر ثبت نشود، از حقوق خبری نیست!

بخشنامه تخصیص و پرداخت حقوق آذرماه از طریق سامانه یکپارچه نظام اداری صادر شد.

 بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی به تمامی دستگاه‌های اجرایی درباره حقوق و مزایای کارکنان خود که از محل بودجه عمومی دولت (عمومی، متفرقه و اختصاصی) پرداخت می‌کنند، صادر شد.

این بخشنامه با اشاره به بند (الف) تبصره (20) قانون بودجه سال 1400 کل کشور و پیرو بخشنامه 30 مهر معاون اول رئیس جمهور و نامه دبیر هیات دولت در خصوص تصمیمات متخذه در جلسه هیات وزیران و به منظور ساماندهی و ایجاد انضباط مالی در پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان آمده است: از آذرماه سال‌جاری، تخصیص و پرداخت حقوق و مزایا، صرفاً بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمند ایران) و به ذی‌نفع نهایی انجام می‌گیرد؛ لذا ضروری است تمامی دستگاه‌های اجرایی، نسبت به ثبت، تکمیل و به روز رسانی کارکنان و ثبت حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر و سایر پرداختی‌ها که تحت هر عنوانی در آذرماه قصد پرداخت آن را دارند، حداکثر تا 15 آذرماه در سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمند ایران) اقدام نمایند. هر گونه پرداخت مازاد بر ارقام ثبت شده در سامانه مذکور مجاز نیست.

دراین بخشنامه تاکید شده است، هر گونه مسئوریت عدم پرداخت حقوق و مزایا، ناشی از عدم ثبت اطلاعات مذکور، بر عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی و ذیحساب/ مدیر امور مالی ذیربط خواهدبود.

ارسال نظر: