کدخبر: 2717

فیلم افشاگری درگذشت علی انصاریان؛ دکتر جلالی‌فرد چه گفت!

دکتر جلالی‌فرد پزشک و منتقد سینما در تلویزیون به ماجرای فوت علی انصاریان فوتبالیست کشورمان پرداخت.

علی انصاریان از فوتبالیست های مردمی و خوش اخلاق کشورمان بوده است. کرونا جان علی انصاریان را در جوانی گرفت. مرگ علی انصاریان و مهرداد میناوند جامعه را هنوز هم در شوک فرو برده است. پس از فوت علی انصاریان پرونده شکایت علیه گروه پزشکی درمانگر او تشکیل شد. در ادامه صحبت های دکتر جلالی فرد را درباره فوت علی انصاریان مشاهده کنید.

ماجرای فوت علی انصاریان از زبان دکتر جلالی فرد

در برنامه «سروقامتان» که از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود، دکتر جلالی‌فرد پزشک و منتقد سینما گفت: وقتی علی انصاریان به بیمارستان آمد امید زیادی به زنده ماندنش نبود.

او افزود: علی انصاریان وقتی بیمارستان آمد خودم نتیجه سی تی اسکن او را دیدم. 70 درصد ریه او درگیر شده بود. متاسفانه مردم اطلاعات پزشکی کافی ندارند و فکر می کنند طرف امروز حالش خوب شده و اگر امروز صبحانه می خورد می تواند فردا ناهار بخورد و بعد شام بخورد و در روزهای بعد به بیرون برود و پیاده روی کند!

علی انصاریان

علی انصاریان تا 70 درصد ریه اش درگیر شد

من وقتی نتیجه سی تی اسکن علی انصاریان را دیدم همه نتایج و درصدها بالا بود و به آقای دکتر هاشمیان گفتم اصلا شما چشم اندازی دارید که کاری انجام دهید؟ در پاسخ گفت : خیلی کم است. امیدهایمان خیلی ناچیز است اما تلاش مان را می کنیم.

ما مریض کرونایی داشتیم که جوانی بود خوب و خوشحال که 20 درصد ریه اش درگیر شده بود و حتی در حال استوری گذاشتن از خودش بود که شب ناگهان فوت می کند. 

کرونا واقعا مرموز و خطرناک است. آقای علی انصاریان واقعا دیر مراجعه کرد و تحت درمان خانگی قرار گرفته بود. ولی یک مقدار حاشیه سازی شد و من هم می دانم چرا این حواشی ایجاد شده ولی در اینجا صلاح نمی دانم درباره آن صحبتی کنم. 

علی انصاریان

ارسال نظر: