کدخبر: 2856

قتل/اخبار حوادث/اخبار مهم روز

جسد مرد بعد از قتل در غذا پخته شد/ جزئیات وحشتناک

در یکی از رستوران های تایلند جسد گندیده یک مرد 61 ساله را کشف کردند که رئیس رستوران او را کشته بود و از گوشتش در غذاها استفاده می کردند.

مرد تایلندی بعد از قتل مشتری جسد آن را نگه داشت و از گوشت آن در غذا استفاده کرده . مرد رستوران دار مشتری 61 ساله را با چاقو به قتل رساند . بعد از قتل پلیس ها به جستجو فرد گمشده پرداختند و سر از رستوران درآوردند. این قتل درپی درگیری لفظی قاتل و مقتول رخ داده است. ادامه اخبار قتل را با ما دنبال کنید.

صاحب یک رستوران تایلندی جسد مردی را که او را به قتل رسانده بود نگهداری می کرد تا از گوشتش در غذا استفاده کند.

در یکی از رستوران های تایلند جسد گندیده یک مرد 61 ساله را کشف کردند که رئیس رستوران او را کشته بود و از گوشتش در غذاها استفاده می کردند.

همه ی ما به خصوص نسل جوان رستوران رفتن را دوست دارند اما آیا از سلامت غذاهایی که می خورید مطمئن هستید یا خیر ؟ ماجرا فراتر از استفاده از گوشت خر به جای گوشت گاو است.

ناجوان مردی صاحب رستورانی تیتر روزنامه ها شد ؛ اوایل این هفته پس از پیدا شدن تکه های گوشت در نودل رستوران گیاهی دردسر ساز شد از شما می خواهیم این مطلب را دنبال کنید ؛ فردی در غذای گیاهی اش گوشت پیدا کرد که بسیار بهت زده شد به همین خاطر به مقامات شکایت کرد و این امر منجر به کشفیات وحشتناکی شد.

پیگیری های انجام شده نشان داد که گوشت گوساله یا خوک نبوده بلکه در حقیقت گوشت انسان است که در غذاها استفاده می کند .مقامات بعد از بررسی ساختمان ، آشپزخانه را پیدا کردند آنجا دیوارها و کف زمین آلوده به خون شده بودند و تکه های گوشت روی زمین ریخته شده بود!

پلیس وحشت زده تایلندی چیزی را دید که اصلا خوش آیند نبود ، او جسد گندیده مرد 61 ساله را در مخزن پیدا کرد. به نظر می رسید که صاحب رستوران در روز چهارشنبه فرار و رستوران را رها کرده بود.این بدن از شکل افتاده بعدها توسط مشتری ثابت رستوران شناسایی شد.

مقتول در 21 اکتبر با برادرش در رستوران هنگامی که چیزی می نوشیدند دیده شدند.طبق بررسی های انجام شده این فرد با صاحب رستوران جر و بحث لفظی داشته بعد بحث بالا گرفته و آسیب های مهلکی به فرد 61 ساله وارد شده صاحب رستوران ضربه ای به سر و شش ضربه چاقو به شکم و پای او زده است .

پلیس اظهار می کند که قصد صاحب رستوران این بوده که با خرد کردن این جسد و ریختن در غذای مشتریان از شر جسد خلاص شود. همچنان کامل مشخص نیست آیا مشتریان گوشت انسان را خورده اند یا نه؟

ارسال نظر: