کدخبر: 2894

تصویر وحشتناکی که سارقان بانک پس از سرقت از بانک رقم زدند!

سارقان پس از سرقت از بانک با بستن چند گروگان به روی کاپوت و سقف ماشین صحنه ای وحشتناک را در خیابان های برزیل رقم زدند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام وحشتناک سارقان بانک در برزیل را به تصویر می‌کشد. این سارقان پس از سرقت از چند بانک و حین فرار از چند گروگان به عنوان سپر دفاعی استفاده کردند. آن‌ها با بستن افراد گروگان گرفته شده روی سقف و کاپوت دو خودرو تلاش کردند تا مانع تیراندازی پلیس شوند.

در ویدئویی که توسط شاهدان عینی تهیه شده عبور خودرو‌های سارقان از یکی از خیابان‌ها را نشان می‌دهد. در این ویدئو افراد گروگان گرفته شده در حالی که به روی سقف و کاپوت خودرو‌ها بسته شده اند دیده می‌شوند. سارقان برای وادارکردن ماموران پلیس به عدم تیراندازی در لحظه فرار دست به این اقدام زدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی برزیل دست کم ۵۰ سارق با اسلحه گرم، بمب و پهپاد از چندین بانک در مرکز آراکاتوبا در جنوب برزیل دستبرد زدند.

این اتفاق در تاریخ ۳۰ آگوست رخ داد. گفته می‌شود دست کم سه نفر از شهروندان در این سرقت‌ها کشته شدند. با این حال پلیس می‌گوید یک نفر از کشته شدگان از سارقانی بوده که در انجام این سرقت‌ها دست داشته است. هنوز هویت کشته شدگان اعلام نشده است. همچنین ۳ نفر دیگر در جریان تیراندازی‌ها زخمی شدند.

این اتفاق در حالی رخ داد که این شهر به علت اعمال مقررات کرونایی قرنطینه بود. در عین حال «دیلادور بورگس»، شهردار محلی در گفتگو با Band Tv گفت که پلیس تلاش خود را برای مداخله و آزادی گروگان‌ها انجام داد. بورگس در این باره گفت: «پلیس نتوانست به سارقان حمله کند، چون زندگی چند نفر در میان بود.»

او به اینکه گروگان‌ها توسط سارقان آزاد شده اند یا خیر اشاره‌ای نکرد. همچنین هنوز مشخص نیست چه مقدار پول از این بانک‌ها به سرقت رفته است.

ارسال نظر: