کدخبر: 2923

ترور مسلحانه 2 مرد داخل برلیانس در نظام آباد تهران!

رکنا/ قتل مسلحانه 2 پسر عمو در خودروی برلیانس در خیابان مدنی تهران رخ داد.

اوایل تیرماه سال جاری ماجرای قتل مرد جوانی در شهر دزفول به پلیس مخابره شد و تیمی از ماموران برای تحقیقات وارد عمل شدند.

ماموران پلیس دزفول در تحقیقات ابتدایی پی بردند که این قتل در راستای یک اختلاف طایفه ای بوده است و تنها مظنون پرونده یکی از پسر عموهای مقتول بود و تحقیقات در این مرحله آغاز شد.

ماموران در ادامه تحقیقات با توجه به اختلاف خانوادگی 2 برادر را که پسرعموهای مقتول بودند دستگیر کردند و این در حالی بود که متهم اصلی همراه یکی از کارگرهایش ناپدید شده بود و سرنخ های پلیسی به سمت امیر که 2 برادرش دستگیر شده بودند رفت.

2 پسر عمو سراغ قاتل آمدند و خود ترور شدند

در حالیکه تحقیقات برای دستگیری مظنون اصلی پرونده ادامه داشت برادر مقتول و دیگر پسرعموهایش به دنبال امیر و کارگرش بودند و این قتل باعث شده بود تا اختلافات طایفه ای بین عموها بالا بگیرد.

اختلافات ادامه داشت تا اینکه امیر بعد از 40 روز با خانواده عمویش تماس گرفت و ادعا کرد که من قاتل نیستم و کارگرم دست به این قتل زده است.

بررسی ها نشان از آن داشت که امیر با مقتول اختلاف داشته و از کارگرهایش خواسته تا با پسرعمویش درگیر شوند و او را گوش مالی بدهند که باعث مرگ وی شده اند.

امیر در تماس تلفنی به پسرعموهایش عنوان کرده که من در تهران هستم و از آنها خواست تا به تهران بیایند تا قاتل را به آنها تحویل دهد و دیگر کاری به او نداشته باشند.

تیراندازی با اسلحه کلاشینکف در خیابان مدنی

برادر مقتول و یکی از پسرعموهایش ساعت 5 ظهر سه شنبه 9 شهریور سوار بر خودروی برلیانس از دزفول به سمت تهران حرکت می کنند و ساعت 10 شب به تهران می رسند و با امیر تماس می گیرند.

امیر از پسر عموهایش می خواهد که آنها به خیابان مدنی بیایند و 2 پسر عمو سوار بر خودروی برلیانس به خیابان مدنی می روند و در حالیکه کنار خیابان منتظر بودند جوان موتورسواری به کنار آنها می آید و با اسلحه کلاشینکف 2 پسر عمو را هدف گلوله قرار می دهد و سوار بر موتور پا به فرار می گذارد که در صحنه فرار اسلحه کلاشینکف در صحنه جرم جا می ماند.

همین کافی بود تا تیمی ازماموران کلانتری 127 نارمک برای بررسی موضوع در صحنه جرم حاضر شوند که با تایید مرگ 2 جوان 42 و 39 ساله که یکی از آنها کارمند بانک در شهر دزفول بود تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس دشتبان از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که برادر 2 قربانی جنایت مسلحانه 40 روز قبل در شهرستان دزقول به قتل رسیده است و این 2 مرد به دنبال قاتل برادرشان بودند که یکی از پسرعموها به عنوان مظنون اصلی پرونده قتل دزفول بوده در تهران ادعا می کند که قاتل کارگرش است و از آنها می خواهد که به تهران بیایند تا کارگرش را تحویل آنها بدهد اما برادر مقتول و پسرعموی جوان وقتی به تهران می آیند هدف گلوله اسلحه کلاشینکف قرار می گیرند.

تیم پلیس جنایی تهران با توجه به اینکه امیر 2 قربانی جنایت را به صحنه جنایت کشانده احتمال می دهند قتل از سوی امیر یا کارگرش صورت گرفته باشد.

بنا بر این گزارش، بازپرس دشتبان دستور داد تا جسد 2 جوان به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای دستگیری عاملان این تیراندازی مرگبار در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

ارسال نظر: