کدخبر: 2955

شیلا خداداد هم پیر شد؛ چهره شکسته او همه را شوکه کرد!

موهای سفید شیلا خداداد در لایو اینستاگرام سوژه شد.

موهای سفید شیلا خداداد در لایو اینستاگرام سوژه شد. شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد. شیلا خداداد دو فرزند به نام سامیار و ساتین دارد.

شیلا خداداد

واکنش شیلا خداداد به تعجب کاربران از موهای سفید

چکیده ای از بیوگرافی شیلا خداداد

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: ۱۴ آبان ۱۳۵۹

محل زندگی:  تهران

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۸ تاکنون

همسر: فرزین سرکارات

فرزندان : سامیار، ساتین

مدرک تحصیلی : رشته شیمی محض دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد

 شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت.

در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

شیلا خداداد

ورود شیلا خداداد  به سینما

شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است.

ورزش مورد علاقه شیلا خداداد، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است. او با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد.

«شیلا خداداد» و «فرزین سرکارات» چند سالی می شود که زندگی مشترک شان را با یکدیگر شروع کرده و ماحصل ازدواج آن ها پسرشان «سامیار و ساتین » است.

شیلا خداداد

شیلا خداداد که به قول خودش شیفته بازیگری بوده، در زمانی که در اوج فعالیت حرفه ای اش قرار داشت، تصمیم گرفت در ابتدای زندگی مشترکش از این حرفه فاصله بگیرید و زمانش را بیشتر در خانه و کنار همسرش بگذراند.

هرچند که می گوید: به دلیل حرفه همسرش او بیشتر اوقات در مطب، بیمارستان و دانشگاه است، اما معتقد است اگر او هم در آن مقطع می خواست به بازیگری بپردازد و درگیر شب کاری ها می شد، نمی توانست آن طور که باید به زندگی مشترکش بپردازد. به ویژه این که دوست داشت خیلی زود مادر شود.

شیلا خداداد

ارسال نظر: