کدخبر: 3054

شهلا پرویزی داغدار شد

چهره «شهلا پرویزی» را بیشتر مخاطبان در شبکه خبر به یاد دارند.

این گوینده‌ی قدیمی رادیو و تلویزیون خبر از درگذشت پسر جوان خود خشایار بر اثر ابتلا به کرونا داد.

چهره «شهلا پرویزی» را بیشتر مخاطبان در شبکه خبر به یاد دارند. این گوینده که بلافاصله از پشت نیمکت های مدرسه و گرفتن دیپلم به گویندگی روی آورد، کار خود را هم زمان با سالهای جنگ و در کرمانشاه آغاز کرد.

این گوینده پیشکسوت که مانند بسیاری گویندگان دیگر از کودکی عاشق این کار بوده، در توصیف علاقه خود می گوید: بچه که بودم اعلام برنامه های تلویزیون را حفظ می کردم و بعد صدایم را ضبط می کردم. گاهی هم به عنوان زیر صدا برای خود موسیقی ملایمی می گذاشتم تا کارم کامل باشد.

شهلا پرویزی

«شهلا پرویزی» که از سال ۸۳ به تهران منتقل شده و تا فروردین ۹۴ در شبکه خبر مشغول به گویندگی برنامه های سیاسی و تفسیر خبر بوده، در حال حاضر مشغول ضبط یکسری برنامه آموزشی-اجتماعی است.

او در سال ۷۴ و ۷۸ دو بار مقام بهترین گویندۀ خبر تلویزیون را در جشنوارۀ سراسری خبر در بین تمام مراکز استانهای کشور کسب کرده است.

او هنوز که هنوز است نسبت به شنیدن آرم آغاز اخبار واکنش غیرارادی نشان می دهد و در این باره عنوان می کند: شاید باورتان نشود؛ اما هنوز که هنوز است هرکجا که باشم، در تاکسی، فروشگاه و … آرم ابتدای اخبار را که می شنوم ناخودآگاه گلو و صدایم را صاف می کنم و فکر می کنم قرار است خبر بخوانم!

پرویزی ۲ فرزند به نامهای خشایار و مهیار بزرگی‌نژاد دارد که از قضا آنها هم به کار گویندگی علاقه داشته و از دور دستی بر آتش دارند.

ارسال نظر: