کدخبر: 3168

اخبار روز/اخبار مهم روز/اخبار حوادث

قاضی معروف درگذشت ؛ علت مرگ چیست؟

قاضی زرگر که از جمله قضات سرشناس و رئیس دادگاه انقلاب بود به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

قاضی زرگر به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. قاضی زرگر که از جمله قضات سرشناس و رئیس دادگاه انقلاب بود به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

حجت‌الاسلام احمد زرگر وی فروردین ماه سال ۵۸ فعالیت در دستگاه قضائی را شروع کرده بود و روز ۲۱ آبان‌ماه پارسال به ریاست دادگاه انقلاب اسلامی تهران منصوب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زرگر رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس جدید دادگاه انقلاب گفته بود: دادگاه انقلاب در شرایطی که به وجود آمد و زحماتی که در طول این چهل سال انجام گرفت، مشکلاتی را از کشور برطرف کرد و منافعی نصیب کشور شد که در این بحثی نیست.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران خاطرنشان کرد: من از ششم فروردین ماه سال ۵۸ در این تشکیلات بودم و واقعاً شب و روز نداشتیم و نداشتند.

وی رسیدگی به پرونده مهمی همچون دادگاه متهمان اخلال ارزی ۶۰ میلیون یورویی، رسیدگی به پرونده خودرو‌های قاچاقاق، احمد عراقچی و بسیاری پرونده دیگر از جمله مواردی هستند که قاضی زرگر و رسیدگی به آن‌ها را برعهده داشته است.

قاضی حجت الاسلام سید احمد زرگر سوابقی همچون رئیس شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر انقلاب اسلامی استان تهران را در کارنامه داشته است.

وی از سال ۱۳۸۹ به عنوان نماینده آیت الله صادق آملی لاریجانی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز حضور داشت.

همچنین ایشان با حکم آیت الله احمد جنتی به عنوان دبیر کل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به این مرز و بودم خدمت کرده بود.

ارسال نظر: